Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runelaenen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-10 13:37
Door al dat proximus-telenet gedoe ben ik eens gaan rondsurfen op zoek naar andere aanbieders buiten deze twee. Hiermee kwam ik op de website van Dommel, een ISP uit de jaren 90 die vroeger heel bekend stond aangezien het de enige ISP was zonder limieten in Belgie (nu zit er terug een limiet van 100GB op |:( ). Het bedraadde internet was echter niet wat me interesseerde op hun website. Qua mobiel hebben ze een pakket dat er echt zeer goed uit ziet.

- 16€ per maand (5€ activeringskost wegens nano-simkaart iPhone 5)
- 125 min bellen naar belgie, vaste lijnen in belgië (4) en zowat heel europa
- gratis smsen, vanuit belgie naar belgie, vanuit andere landen naar belgie
- 3GB mobiel internet in Belgie
- 10MB per maand, overdraagbaar voor 6 maanden, mobiel internet in Europa

Dit is vergeleken met m'n BASE abbo dat ik nu heb (15€, 120min bellen naar belgie, gratis smsen naar belgie, 1GB mobiel internet in belgie) echt veel goedkoper. Echter vraag ik me af of iemand hier ervaringen heeft met deze provider? Ik ben content met m'n snelheden en bereikbaarheid bij BASE, maar die 2 extra GB aan internet zijn écht wel welkom.

Iemand ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-10 14:55

Lulukai

God's gift to women

Het huidige aanbod van Dommel vind ik ook heel scherp. 5 cent per minuut voor telefonie binnen België, via het netwerk van Proximus. Hun processen voor aanvraag en beheer zijn spartaans, maar alles werkt goed.
https://www.dommel.be/fre...-zonder-vaste-kosten.html

[ Voor 15% gewijzigd door Lulukai op 14-04-2017 20:48 ]

.