Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-11 08:45
Hallo iedereen!

Ik ben op zoek naar een smarphone met uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Ik schuw 2de hands telefoons niet af om zo een mooie prijs te bekomen. De nexus 5 kan je tegenwoordig voor 225€ 2dehands vinden, terwijl je de iphone 5 voor ongeveer hetzelfde ook op de kop kan tikken.
Van de nexus 5 weet ik dat hij in zijn prijsklasse een zeer goede prijs kwaliteit verhouding heeft. Terwijl de iphone 5 normaal een stuk duurder was, maar 2de hands zijn deze te vergelijken.

Ik lees tegenwoordig ook op tweakers dat de moto G ook zeer goede prijs kwaliteit heeft, maar dat de oude versie beter was (prijs/kwaliteit) dan de nieuwe versie.
Ik twijfel dus tussen bovenstaande 3 smartphones ( De one plus one met zijn 300€ is mijn toch mss iets te duur, en ik lees dat niettegenstaande hij zeer goede prestaties levert er ook wat kleine mankementen zijn).

Mijn vraag is dus, welke smartphone zou je kiezen voor iemand die geregeld zou surfen en als kersverse papa ook graag foto's gaat nemen.

Bedankt!!!

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-11 15:14
Moto G heeft inderdaad een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. In jouw geval misschien wel minder geschikt omdat de camera niet echt geweldig is. De Nexus 5 en iPhone 5 lijken me redelijk gelijkwaardig. Het wordt dan meer een afweging tussen Android en iOs. Een ander toestel wat ik kan aanraden is de Sony Xperia Z1 compact. Zit tweedehands ongeveer in dezelfde prijsklasse als de Nexus 5. Goede specificaties en maakt mooie filmpjes en foto's. En het formaat is erg fijn.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
--> MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:41
zxcvb schreef op maandag 08 december 2014 @ 11:43:
Moto G heeft inderdaad een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. In jouw geval misschien wel minder geschikt omdat de camera niet echt geweldig is. De Nexus 5 en iPhone 5 lijken me redelijk gelijkwaardig. Het wordt dan meer een afweging tussen Android en iOs. Een ander toestel wat ik kan aanraden is de Sony Xperia Z1 compact. Zit tweedehands ongeveer in dezelfde prijsklasse als de Nexus 5. Goede specificaties en maakt mooie filmpjes en foto's. En het formaat is erg fijn.
Ik kan je ook de Z1 Compact aanraden. Wel wat zelfbelang bij ;). Maar mijn moeder heeft deze telefoon pas en ik moet zeggen dat het een leuk toestel is. Goede foto's, goede response en ook de waterdichtheid is ook een leuke feature.

Mocht je interesse hebben dan kan ik er een aanbieden.

Succes met de zoektocht.

• amadeus123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-11 08:45
Ik zat ook te denken op de LG G2, die je voor 180 al op 2de hands vind?
Het is vreemd dat de prijs zo laag ligt daar deze toch beter is qua batterij en camera dan de nexus 5. Wel geen recente updates van android zoals de nexus 5, maar toch opmerkelijk dat de nexus 5 duurder blijft.