Hallo mede tweakers,
Ik ben momenteel aan het kijken naar de Alienware Alpha, en de kans is groot aanwezig dat ik deze zal gaan aanschaffen. Echter stuit nog op één dingetje.. Het model.
Heb een aantal filmpjes gezien, waar het instap model (ongeveer 529,- euro) de meeste games op high tussen de 30-60 FPS afspeelt.
Dit instapmodel heeft een I3-4130 T (dual core met 2.9 Ghz), en 4 GB DDR3 ram, en een 500 GB drive.
De GPU is een zelfgemaakte (vergelijkbaar met GTX 860 van 2 GB).
Alienware heeft veel filmpjes met het e.e.a als showcase, en het ziet er allemaal gelikt uit (mijn mening).
Nu de grote vraag......
Zal je verschil merken qua performance tussen 4 GB en 8 GB in FPS qua model?
De tweede vraag.....
De I3 vs de I5, wederom, zul je performance verschil merken in games qua model?
Ik kan er tot op heden verder niks over vinden
De toekomst is natuurlijk minimum quadcore, i know, maar als het nog steeds voor gamen weinig uitmaakt zie ik het nut er nog niet zo van in. De GPU is ongeacht welk model, hetzelfde.
Brand maar los!
Ik ben momenteel aan het kijken naar de Alienware Alpha, en de kans is groot aanwezig dat ik deze zal gaan aanschaffen. Echter stuit nog op één dingetje.. Het model.
Heb een aantal filmpjes gezien, waar het instap model (ongeveer 529,- euro) de meeste games op high tussen de 30-60 FPS afspeelt.
Dit instapmodel heeft een I3-4130 T (dual core met 2.9 Ghz), en 4 GB DDR3 ram, en een 500 GB drive.
De GPU is een zelfgemaakte (vergelijkbaar met GTX 860 van 2 GB).
Alienware heeft veel filmpjes met het e.e.a als showcase, en het ziet er allemaal gelikt uit (mijn mening).
Nu de grote vraag......
Zal je verschil merken qua performance tussen 4 GB en 8 GB in FPS qua model?
De tweede vraag.....
De I3 vs de I5, wederom, zul je performance verschil merken in games qua model?
Ik kan er tot op heden verder niks over vinden
De toekomst is natuurlijk minimum quadcore, i know, maar als het nog steeds voor gamen weinig uitmaakt zie ik het nut er nog niet zo van in. De GPU is ongeacht welk model, hetzelfde.
Brand maar los!