Toon posts:

[Bug] FP December Prijzenparade banner

Pagina: 1
Acties:

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:42

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Hi!

Leuk dat je mee kan doen met de weggeefactie, maar aangezien het een banner is (ad) en ik deze uit heb staan in mijn instellingen zie ik dus de hele banner niet.

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling, of wel? Dankzij een comment op de FP post wist ik waar ik het moest zoeken maar indien men dat niet doet... Voorlopig heb ik de ads maar weer aangezet in mijn voorkeuren.

offtopic:
Not sure of dit in stoute bugs moet achteraf gezien, maar dat moet goed komen ;)

[Voor 20% gewijzigd door Notna op 08-12-2014 08:21]

Xbox Live ID:Notna8310

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Notna schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:17:
Not sure of dit in stoute bugs moet achteraf gezien, maar dat moet goed komen ;)
Is er niet zoiets als Abo-klachten :? Ik had last van hetzelfde probleem.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Смерть Путину

• ObAt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 18:02

ObAt

Loading...

Mijn mobiele browser (Google Chrome op een Galaxy S5 met Android 5.0) laat de banner op de achtergrond helaas niet zien.

Google Chrome op mijn desktop (Windows 8.1) laat hem wel netjes zien :)

Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
En als ik klik op de banner krijg ik een 403 error. De klik gaat naar [http://adclick.g.doubleclick.net/aclk%253Fsa%253DL%2526ai%253DBe7_As8GFVOqIJqOZigbR9YCQD-qlhK8HAAAAEAEgoqCcJDgAWMLe-Pi1AWCR7IiF7BeyAQx0d2Vha2Vycy5uZXS6AQlnZnBfaW1hZ2XIAQnaARRodHRwOi8vdHdlYWtlcnMubmV0L6kCvL_qnjaXtD7AAgLgAgDqAicvNzQ1NS90d2t2bnUtbmwvdHdlYWtlcnMvbWFpbi9mcm9udHBhZ2X4AoHSHoADAZADjAaYA4wGqAMB4AQBoAYf%2526num%253D0%2526sig%253DAOD64_1CMypf2R0BIXll1iHV_xQH6lx9qQ%2526client%253Dca-pub-6210036066747615%2526adurl%253Dhttp://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-01/]

Ik gebruik geen adbrlokker, nosipt of iets in die aard. De browser is Chrome op windows 8.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-09 15:23

Kiswum

Gadget reviewer

Bij mij kan ik alle artikelen van de .actie pagina niet openen, waaronder de prijzen parade. Ik gebruik geen addblocker, maar alleen het leden abonnement.

Voor de 2e dag moet ik de eerder genoemde link aanpassen door de 1 naar 2 te wijzigen, alleen op e wijze kan ik meedoen met de actie (gisteren via de desktop getest en vandaag met mijn mobiel):
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-02

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:22

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Kiswum schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 07:34:
Bij mij kan ik alle artikelen van de .actie pagina niet openen, waaronder de prijzen parade. Ik gebruik geen addblocker, maar alleen het leden abonnement.

Voor de 2e dag moet ik de eerder genoemde link aanpassen door de 1 naar 2 te wijzigen, alleen op e wijze kan ik meedoen met de actie (gisteren via de desktop getest en vandaag met mijn mobiel):
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-02
Ik had ook wat moeite om het te vinden en heb ook maar het nummer aan het einde aangepast.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Смерть Путину

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er gaat aan het einde op http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-02 trouwens iets mis:
"- De winnaar wordt binnen twee werkdagen na het sluiten van de poll geïnformee"
Er ontbreken een paar letters.

In spel/tikfout-topic gezet.

[Voor 23% gewijzigd door Raven op 09-12-2014 09:51]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Romeo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 10:36
Ik heb (als abonnee) ook moeite om de prijzenparade te vinden en kon er uiteindelijk via de eerste post bijkomen. Erg omslachtig.

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Vandaag krijg ik mijn stem niet voor elkaar. Ik klik op "Ja" en vervolgens "De opties zijn uitgeschakeld omdat je reeds gestemd hebt" terwijl het vinkje niet aan staat.

Normaal krijg je boven je keuze dit te staan "Je hebt voor 'Ja, ik wil hem winnen!' gekozen.".
(bij mij geen ABP of Ghostery ingeschakeld.)

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:42

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Ik geloof ook dat er bijzonder weinig gedaan wordt met dit topic, beetje jammer :N

Xbox Live ID:Notna8310

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Modest71 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 00:57:
Vandaag krijg ik mijn stem niet voor elkaar. Ik klik op "Ja" en vervolgens "De opties zijn uitgeschakeld omdat je reeds gestemd hebt" terwijl het vinkje niet aan staat.

Normaal krijg je boven je keuze dit te staan "Je hebt voor 'Ja, ik wil hem winnen!' gekozen.".
(bij mij geen ABP of Ghostery ingeschakeld.)
With ^, kan ook niet stemmen omdat ik reeds gestemd zou hebben.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 16:54

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Raven schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:15:
[...]

With ^, kan ook niet stemmen omdat ik reeds gestemd zou hebben.
the same hier ;(

Alfa Romeo Giulietta 170pk + 1pk <3

• Dirk
  • Laatst online: 23:46

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
De stemproblemen zijn al gemeld in December Prijzen Parade. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• EJlol
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Graag zou ik ook wat meer informatie over de Knab deal zien. Zie ook deze reactie in een ander topic:
Kaap schreef op donderdag 11 december 2014 @ 06:16:
Achteraf ben ik blij dat ik niet kan voten!

De Sony Experia Z3 klinkt natuurlijk supertof om te winnen, maar wat is dat Knab dan eigenlijk? Toen ik daar even ben gaan kijken gaat het dus om een soort bankrekening met alle toeters en bellen, maar waar je wel een abonnement op hebt en een maandelijks bedrag voor betaald. En wat zijn dan de voorwaarden voor de telefoon? Behoort die bij het abonnement als gratis extra of krijg je die dan in bruikleen.

Het zou dus wel netjes zijn van Tweakers.net om iedereen er wel even op te wijzen wat Knab inhoudt alvorens iedereen enthousiast gaat stemmen vanwege een dikke smartphone maar misschien achteraf er een Tweaker met een abonnement zit opgescheept wat hij/zij misschien helemaal niet wil.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:24

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Ik open er even een apart topic voor :Y

[Voor 85% gewijzigd door JeroenNietDoen op 11-12-2014 09:45]

"Oooh Jeroen!"

• XRayXI
Klopt het dat http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-06/ voor mij en misschien anderen niet werkt ?

"Deze Advertorial staat onder embargo.

U heeft geen permissie om deze advertorial te bekijken. Neem voor het verkrijgen van toegang contact op met uw contactpersoon bij Tweakers"

Ik zie helaas ook niet een datum/dag melding op deze pagina's.

[Voor 52% gewijzigd door XRayXI op 14-12-2014 12:06]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• XRayXI
Och jee , sorry :)
Duidelijk, maar word het ergens vermeld?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28
De prijzen parade gaat per werkdag.
Aangezien zaterdag en zondag (voor de meeste) geen werkdag is is kun je dus niet mee doen.
Morgen (maandag) komt dag 6 in de prijzen parade :)

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Hallo redactie.
Kunnen jullie voor de T.net abonnees ervoor zorgen dat de prijzenparade ook goed te bereiken is?

Als workaround heb ik een snelkoppeling gemaakt naar:
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-01

Vervolgens is er 1/2 dagen later een een mooie knop toegevoegd: http://ic.tweakimg.net/ext/i/2000566721.png

Helaas verwijst de link niet meer naar de actuele actie, maar naar degene die afgelopen vrijdag actief was.
Vervolgens kun/moet je de link wel wijzigen naar de dag van bijvoorbeeld vandaag:
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-07

Maar goed, het zou mooi zijn als er nu even aan de abonnees wordt gedacht waarvan de advertenties niet te zien zijn en dat de knop naar de juiste link verwijst of dat deze op de FP zichtbaar is voor de leden.

(Niet zo specifiek voor mij, want ik heb het het abonnement gewonnen, maar voor de mensen die speciaal voor deze functie een abonnement hebben afgesloten en betaald.)

Alvast bedankt lieve adjes :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:22

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Kiswum schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:19:
Hallo redactie.
Kunnen jullie voor de T.net abonnees ervoor zorgen dat de prijzenparade ook goed te bereiken is?
Wat vind je van http://tweakers.net/acties/, zoals in de aankondigings-.plan stond benoemd ;)?

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 20:59

rg-mohwa

Phoe Hé

Klopt, en ik kon het na enige moeite ook wel vinden, maar toch vind ik het raar dat als je Abbo bent er geen berichtje komt van let op (oid). ik snap dat dit een moeilijke keuze is tussen wel of geen reclame. maar ik vind actie's van Tweakers zelf best als "reclame" extra uitgelicht mogen worden voor de abbonees (met een berichtje op de FP bedoel ik dan)

[Voor 3% gewijzigd door rg-mohwa op 16-12-2014 08:48]

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
rg-mohwa schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:47:
[...]

Klopt, en ik kon het na enige moeite ook wel vinden, maar toch vind ik het raar dat als je Abbo bent er geen berichtje komt van let op (oid). ik snap dat dit een moeilijke keuze is tussen wel of geen reclame. maar ik vind actie's van Tweakers zelf best als "reclame" extra uitgelicht mogen worden voor de abbonees (met een berichtje op de FP bedoel ik dan)
Ik snap dat je dat wilt, maar zo werkt het technisch niet. Abo's kunnen ervoor kiezen helemaal geen commerciële uitingen te zien. Dat betekent dat dit soort acties ook niet vindbaar/zichtbaar zijn. We zijn wel aan het nadenken over manieren om dit 'probleem' op te lossen, bijvoorbeeld door abo's de mogelijkheid te geven standaard mee te doen aan winacties.

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-10 20:59

rg-mohwa

Phoe Hé

Er zijn nu ook af en toe van die "berichten" op de FB (ik weet niet precies hoe deze heten het zijn van die gele balken) die krijgen abbonees ook te zien. die zullen vast onder een kopje Alert oid vallen. daarnaast heb je reclame's die doormiddel van de abbo feature's uit te zetten, is het niet mogelijk om een 3de type te gebruiken namelijk actie's waar je zelf de keuze legt bij de abbonee of die deze wil zien of niet ?

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Via mijn mobiel kan ik de .actie pagina's niet bezoeken (komt waarschijnlijk doordat het geen direct link is, maar een advertentie link). Ik kan het wel benaderen met een een Windows computer (al was dat de eerste dagen ook niet mogelijk).

De directe link naar de pagina kan ik wel netjes openen.
http://tweakers.net/advertorials/DecemberPrijzenParade-07/
Zou iemand dit met een abonnement en Android 4.4.4 telefoon dit kunnen testen?
Vermoedelijk is deze bug nog niet opgelost.
.
Het laatste lag aan mijn mobielebrowser (Xiaomi heeft er namelijk een add-blocker in zitten :z ). Met Google Chrome werkt het overigens wel gewoon.

[Voor 8% gewijzigd door Kiswum op 16-12-2014 10:32. Reden: Sorry, nu werkt het wel.]

• Wilbert de Vries

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Kiswum schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 10:23:
[...]
Via mijn mobiel kan ik de .actie pagina's niet bezoeken (komt waarschijnlijk doordat het geen direct link is, maar een advertentie link). Ik kan het wel benaderen met een een Windows computer (al was dat de eerste dagen ook niet mogelijk).
Vervelend. Ik zou toch even verder speuren naar een oorzaak aan jouw kant. De link naar het actie-overzicht werkt prima en vanaf daar kom ik ook gewoon keurig op de actiepagina zelf (net even getest, ingelogd en niet ingelogd op meerdere devices). Overigens stond de actie enkel de eerste uren niet op de overzichtpagina vorige week, niet de 'eerste dagen'.
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee