Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en dagelijks gebruik (youtube, word, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een max, maar probeer een beetje prijs/prestatie verhouding goed te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
harde schijf van de oude comp gaat mee. Verder monitor, geluid, ramplank etc. is er ook al. Het gaat dus enkel om de kast met inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, proc, mobo, graka, ram, SSD, aftermarket cooler. Evt. een random extra case fan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik probeer open te zijn voor alternatieven, dus ik ga ze niet hier specificeren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral in idle mag het best stil zijn onder load maakt het minder uit, zolang het niet complete straaljager effect wordt. Huidige PC zit in Idle al op stofzuiger niveau, dus alles daaronder is al beter.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn lijstje:
Ik zie net dat de PSU nog mist, dus die komt later. Tips zijn natuurlijk alvast welkom
Alvast bedankt!
Gamen en dagelijks gebruik (youtube, word, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb niet echt een max, maar probeer een beetje prijs/prestatie verhouding goed te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
harde schijf van de oude comp gaat mee. Verder monitor, geluid, ramplank etc. is er ook al. Het gaat dus enkel om de kast met inhoud.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Kast, proc, mobo, graka, ram, SSD, aftermarket cooler. Evt. een random extra case fan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik probeer open te zijn voor alternatieven, dus ik ga ze niet hier specificeren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral in idle mag het best stil zijn onder load maakt het minder uit, zolang het niet complete straaljager effect wordt. Huidige PC zit in Idle al op stofzuiger niveau, dus alles daaronder is al beter.
Ga je overklokken?
Nee
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 205,63 | € 205,63 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 349,90 | € 349,90 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,80 | € 104,80 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Crucial MX100 512GB | € 185,97 | € 185,97 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.056,15 | |
Ik zie net dat de PSU nog mist, dus die komt later. Tips zijn natuurlijk alvast welkom
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door BackBones op 07-12-2014 17:38 ]