Beste Tweakers,
Ik ben door mijn moeder aangesteld om een laptop uit te kiezen voor mijn vader. Nu vind ik dit best lastig, want je hebt toch te maken met persoonlijke voorkeuren.
Wat ga je met je laptop doen?
M'n vader zal voornamelijk gaan internetten. Daarnaast soms wat bekijken van legale streams en wat licht legaal downloaden.
Wat is je budget?
Het budget van mijn moeder is 400 euro. Dit mag slechts een héél klein beetje afwijken.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal op één plek blijven staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Goede ervaringen met Dell, MSI, Fujitsu Siemens en Asus.
Nu ben ik zelf tot de volgende twee laptops gekomen:
1. Dell 3542. 386,10 euro na kortingen.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop
2. MSI Classic CR61 2M-853NL
pricewatch: MSI Classic CR61 2M-853NL
Verschillen zitten hem met name in de processor (dell i5-4210u, MSI i3-4100M) en het geheugen (dell 4 vs msi 8 gb ram).
Bouwkwaliteit etc. geen idee!
Het geld kan echt maar één keer uitgegeven worden en daarom wil ik de juiste keuze maken. Kunnen jullie mij helpen?
Ik ben door mijn moeder aangesteld om een laptop uit te kiezen voor mijn vader. Nu vind ik dit best lastig, want je hebt toch te maken met persoonlijke voorkeuren.
Wat ga je met je laptop doen?
M'n vader zal voornamelijk gaan internetten. Daarnaast soms wat bekijken van legale streams en wat licht legaal downloaden.
Wat is je budget?
Het budget van mijn moeder is 400 euro. Dit mag slechts een héél klein beetje afwijken.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
De laptop zal op één plek blijven staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Goede ervaringen met Dell, MSI, Fujitsu Siemens en Asus.
Nu ben ik zelf tot de volgende twee laptops gekomen:
1. Dell 3542. 386,10 euro na kortingen.
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-3542-laptop
2. MSI Classic CR61 2M-853NL
pricewatch: MSI Classic CR61 2M-853NL
Verschillen zitten hem met name in de processor (dell i5-4210u, MSI i3-4100M) en het geheugen (dell 4 vs msi 8 gb ram).
Bouwkwaliteit etc. geen idee!
Het geld kan echt maar één keer uitgegeven worden en daarom wil ik de juiste keuze maken. Kunnen jullie mij helpen?