Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baltoetn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-08 10:34
Dag,

Ik heb vrijdag een nieuw moederbord gekocht de Asus x99-Deluxe. Na de installatie van windows heb ik netjes alle drivers geinstalleerd en bijna alles werkt na behoren behalve het geluid. Uit het front paneel krijg ik wel geluid maar als ik in het achterpaneel de jacket plug ziet hij hem niet en geeft ook geen geluid. Als ik de microfoon van mijn headset in de lijn ingang stop werkt hij wel. Ik heb al in de bios gekeken of daar wat niet goed stond drivers opnieuw geinstalleerd, biosupdate. Maar niets helpt iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-08 12:32

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Misschien moet je even bij je surround instellingen kijken.
Dat deze juist ingesteld staat 2.1/5.1/7.1

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baltoetn
Al gedaan, maar dat is het probleem niet hij zit geen enkel apparaat wat ik aansluit. En als ik hem aan het frontpanel aansluit werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilweed
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07-08 12:32

evilweed

Gaatjes vullen geen praatjes.

Staat ie wel op de juiste audio output?
Niet spd ofzoiets... :? ..weetniet meer precies. 7(8)7

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baltoetn
Als ik niets aansluit gaat hij daar automatisch naar toe maar dit heb ik ook al gecheckt. Heb net op internet gevonden dat iemand dit ook heeft gehad en dat zijn geluidskaart kapot is. :( Dus dat wordt denk ik een rma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
-laat maar-

Jouw mobo heeft wel jack aansluitingen.
In de tweakers specificaties stond alleen maar 'digitaal optisch'.

[ Voor 115% gewijzigd door Snowwie op 10-12-2014 01:39 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Heb je je front audio connector al los gekoppeld van de header en daarna de jacks achterop nog even getest? Wat geeft windows audio dan aan als output device? En wat geeft je audio driver tray app aan als output device?
Pagina: 1