foutcode ntoskrnl.exe+75bc0 en andere bluescreens

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:48
Goedemiddag,

Pas geleden heb ik een pc van een familielid opnieuw geinstalleerd alleen nu hij weer thuis staat bij mijn familie lid loopt hij steeds vast/crasht hij met blue screen.

Voor zover mijn kennis gaat lijkt het me een probleem met het interne geheugen of de videokaart maar durf dit zelf niet met zekerheid te zeggen.

Dus hoop ik dat jullie mij verder kunnen helpen.

De foutcodes die ik heb gekregen zijn:

- REFERENCE_BY_POINTER

-Via BlueScreenView de foutcode: NTOSKRNL75bc0 en bij het logboek van blue screen view NTOSKRNL.EXE+1BDBD

- Foutcode 0X0000007
- Foutcode 0x0000001E

Alvast bedankt

Wat ik heb gedaan is dit met blue screen view bekeken

Drivers zijn allemaal geupdate met driver booster 2
En windows heb ik helemaal bijgewerkt
Op de computer heb ik windows 7 home premium schoon geinstalleerd

[ Voor 14% gewijzigd door jerrot op 07-12-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrot
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:48
Niemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Nee, hier kan niemand wat mee

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 23:18
Memtesten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:30

PCR

De kans dat dit met fout RAM te maken heeft is relatief klein. De kans is groter dat dit een buggy driver is. Deze bug check heeft vaak betrekking op drivers die niet netjes omgaan met een zogenaamde objectcounter.

Zit er exotische hardware in als in vreemde merken of hangt er speciale hardware aan waarvoor drivers zijn geinstalleerd? (Van 3d-printers tot ouderwetse schijfstations).

Codedivision | Freedom Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 23:18
PCR schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 13:49:
De kans dat dit met fout RAM te maken heeft is relatief klein. De kans is groter dat dit een buggy driver is. Deze bug check heeft vaak betrekking op drivers die niet netjes omgaan met een zogenaamde objectcounter.
Of memory corruption. Bovendien suggereert TS dat de faulting module de kernel zelf was, maar heel duidelijk is dit niet.

Daarnaast geeft TS nog 2 andere STOP errors, die 0x07 kan ik weinig mee, maar 0x01E (KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED) treedt frequent op bij geheugencorruptie. De parameters hebben we niet, maar je zou verwachten dat dit 0xC0000005 is (ofwel, een access violation door een corrupte pointer).

In die zin is het enige juiste antwoord: post eens een volledig overzicht van BlueScreenView.

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
Met zulke programma's als driver booster 2 is na mijn mening ook niet heel handig.

Als ik jou was zou ik eens proberen de drivers van de fabrikant te downloaden.
Pagina: 1