Scherm disconnect van computer

Pagina: 1
Acties:

• zodzeh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2025
Goedenmiddag,

Ik zit met een probleem de laatste week en hoop echt dat iemand hier de gouden tip heeft voor mij. Het verhaal zit namelijk zo.

Sinds 2 jaar ben ik in het bezit van een Samsung 3D televisie. Deze is aangesloten op mijn desktop en heb er dus de afgelopen twee jaar geen problemen mee gehad, tot vorige week. Na een minuut in-game te zijn (World of Warcraft om specifiek te worden) disconnect mijn scherm van mijn desktop. Beeld word zwart en de tv geeft aan dat de component niet is aangesloten. Mijn vraag is dan ook, wat is hier aan de hand?

Ik heb Windows 7 opnieuw geinstalleerd op mijn computer, heb de laatste videokaart update gedaan maar het mocht allemaal niet helpen...

Ik hoop dat iemand hier er weer voor kan zorgen dat ik weer kan gamen!

mvg,
Quincy

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Heb je al eens de kabel geprobeerd te vervangen?

The devil is in the details.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zou eerst eens testen met een ander scherm of TV. Geeft dit ook problemen dan is er iets mis met je PC. Waarschijnlijk is er dan een hardware onderdeel defect. Je zal sowieso dingen moeten gaan testen en uitsluiten om het op te lossen.

• zodzeh
@Hahn @PilatuS
Ik heb tijdens het normaal zitten achter de pc nergens last van, pas als ik games opstart.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zodzeh schreef op zondag 07 december 2014 @ 16:28:
@Hahn @PilatuS
Ik heb tijdens het normaal zitten achter de pc nergens last van, pas als ik games opstart.
Met games word de PC zwaarder belast. Dan moet je gaan kijken naar de temperaturen tijdens gamen. Worden de processor en videokaart niet te warm ? Als dit niet de oorzaak is kan er mogelijk iets met de voeding of moederbord zijn. Heb je al gekeken wat de temps zijn als je gaat gamen ?

• zodzeh
@PilatuS
Ga ik even onderzoeken dan!
Pagina: 1