Hallo,
Mijn oude pc is een week geleden gecrasht en ik wil nu eindelijk eens zelf een pc bouwen. Ik heb al veel opgezocht maar ik kom toch hier voor advies want ik wil zeker weten dat ik niet dingen koop die niet goed zijn of niet bij elkaar passen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bf4 met 60 fps of meer, CS:GO met 150+ fps en hopelijk ook de Dayz mod met 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 700 euro maar het mag er een beetje over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog de muis, toetsenbord, speakers en de monitor van mijn oude computer dus ik hoef alleen nog maar de pc zelf.
Ga je overklokken?
Nee
Ik weet niet hoe ik een lijstje hier in krijg dus ik typ het wel
Intel Core i5-4460 Boxed
Gigabyte G1.Sniper B5
MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC)
WD Blue WD10EZEX, 1TB
Cooler Master Silencio 352
Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Seasonic S12II-Bronze 520W
Totaal € 717,51
Mijn oude pc is een week geleden gecrasht en ik wil nu eindelijk eens zelf een pc bouwen. Ik heb al veel opgezocht maar ik kom toch hier voor advies want ik wil zeker weten dat ik niet dingen koop die niet goed zijn of niet bij elkaar passen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Bf4 met 60 fps of meer, CS:GO met 150+ fps en hopelijk ook de Dayz mod met 60 fps
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 700 euro maar het mag er een beetje over.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog de muis, toetsenbord, speakers en de monitor van mijn oude computer dus ik hoef alleen nog maar de pc zelf.
Ga je overklokken?
Nee
Ik weet niet hoe ik een lijstje hier in krijg dus ik typ het wel
Intel Core i5-4460 Boxed
Gigabyte G1.Sniper B5
MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC)
WD Blue WD10EZEX, 1TB
Cooler Master Silencio 352
Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit
Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Seasonic S12II-Bronze 520W
Totaal € 717,51