Ik zoek een?
bij de games van nu merk ik dat mijn CPU een zware bottleneck aan het worden is. Deze staat regelmatig op 100% te draaien ondanks de lichte OC naar 3,2 Ghz. Ook merk ik dat het geheugen het af en toe zwaar heeft en maximaal aan het werk is. Enige tijd geleden heb ik de GPU al vervangen voor een GTX770.
Het Mobo is niet geschikt voor de huidige gen. processoren dus deze dient vervangen te worden. Daarbij wil ik dus de CPU en RAM ook vervangen om de games van nu zonder problemen op max te kunnen spelen. Ook merk ik dat mijn Thermaltake CPU fan een slag heeft bij het draaien (uitgeschakeld en ronddraaien) en is niet bepaald stil. Een SSD zou ook leuk zijn maar heeft niet de hoogste prioriteit.
Wat is je budget?
+/- € 500,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mobo de verschillende chips zeggen mij niet veel. Z97? H83?
Specs: min. 6 usb poorten, 3 SATA aansluitingen. 4 slots voor RAM. Ruimte voor een 120mm fan.
CPU Intel i5 4690? Dat zou een 1150 mobo betekenen.
RAM min. 8GB merk/type geen idee?
Met name op het gebied van mobo/chipset en RAM zou ik graag geadviseerd willen worden.
bij de games van nu merk ik dat mijn CPU een zware bottleneck aan het worden is. Deze staat regelmatig op 100% te draaien ondanks de lichte OC naar 3,2 Ghz. Ook merk ik dat het geheugen het af en toe zwaar heeft en maximaal aan het werk is. Enige tijd geleden heb ik de GPU al vervangen voor een GTX770.
Het Mobo is niet geschikt voor de huidige gen. processoren dus deze dient vervangen te worden. Daarbij wil ik dus de CPU en RAM ook vervangen om de games van nu zonder problemen op max te kunnen spelen. Ook merk ik dat mijn Thermaltake CPU fan een slag heeft bij het draaien (uitgeschakeld en ronddraaien) en is niet bepaald stil. Een SSD zou ook leuk zijn maar heeft niet de hoogste prioriteit.
Wat is je budget?
+/- € 500,-
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mobo de verschillende chips zeggen mij niet veel. Z97? H83?
Specs: min. 6 usb poorten, 3 SATA aansluitingen. 4 slots voor RAM. Ruimte voor een 120mm fan.
CPU Intel i5 4690? Dat zou een 1150 mobo betekenen.
RAM min. 8GB merk/type geen idee?
Met name op het gebied van mobo/chipset en RAM zou ik graag geadviseerd willen worden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core 2 Quad Q9450 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus P5Q-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC | € 299,90 | € 299,90 |
| 1 | MS-Tech CA-0300 Hornet | € 44,04 | € 44,04 |
| 2 | OCZ Value DDR3 PC3-8500 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | OCZ Value DDR3 PC3-8500 Low-Voltage | € 0,- | € 0,- |
| 1 | OCZ ModXStream Pro 600W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 343,94 | |