Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus F750LN-T4118H - juiste/slimme keuze?

Pagina: 1
Acties:

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023
A: Heeft iemand ervaring / tips mbt onderstaande laptop en serie van Asus?
B: Ik wil er dan een SSD in laten zetten voor de snelheid, kan dit bij dit type of mis je dan een dvd lade oid??

w[b]Wat ga je met je laptop doen? > Internet - office - filmpjes - niet/weinig gamen

Asus F750LN-T4118H

•Beeldscherm: 17.3" Full HD scherm (1920×1080)
•Processor: Intel® Core™ i5-4210U 1.7GHz dual-core
•Geheugen: 8GB DDR3L RAM
•Opslag: 1TB HDD
•Grafischekaart: NVIDIA® GeForce® GT840M 2GB

Een N serie Asus wordt mij te duur omdat er nog een SSD in moet overigens.

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Waarom maak je op 30 November, 4 December en 7 December nieuwe topics aan over hetzelfde onderwerp.?

Blijkbaar heeft niemand ervaring met deze laptop, accepteer het. Als deze laptop aan jou eisen voldoet moet je hem bestellen, simpel zat.

Kijk of ze deze laptop ook verkopen bij een BCC/Mediamarkt/Expert oid, en stel de vragen aan de verkoper. Wij moeten ook googlen voor de vragen die jij stelt.

Succes.!!

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• JSA
Waarom zo gefrustreerd liber8 ?! Dus een verkoper van de MM heeft er verstand van en dus beter niet op Tweakers vragen? Volgens mij snap jij het niet helemaal. Ga je ff aan iets anders ergeren wil je! En wat bedoel je met WIJ? Er zal vast iemand zijn die dit type wel kent etc dus hoezo na een paar dagen al accepteren? Sterkte met jezelf!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-11 13:46
@JSA

Je kunt zelf wel zoeken op google naar reviews van dit product, als die er niet zijn zul je zelf de gok moeten nemen. 3x een topic aanmaken over hetzelfde onderwerp is ook onnodig.

• JSA
Ik heb vragen over meerdere types gesteld. Wat een gezeik zeg... Niks beter te doen? Zoek een ander site of reageer gewoon NIET als je niks inhoudelijks te melden hebt. Daar zijn andere sites voor...