Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Beste optie League of Legends-specs laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar de beste keuze voor het aanschaffen van een laptop, waarbij het zwaarste waartoe hij in staat dient te zijn het soepel (60fps) draaien van League of Legends moet zijn. Dit hoeft niet per se op de hoogste settings te zijn, maar minstens medium.

Mijn budget is rond de €500.

Ik ben zelf bezig geweest met het zoeken aan de hand van de Recommended Settings die op de League of Legends website zijn aangegeven. Dwz:

- Minimum 2.0+GHz processor
- 2GB RAM

Ik ben helaas niet voldoende bekend met de verschillende voor- en nadelen van bepaalde merken of typen processors, en hoop daarom hier verduidelijking te kunnen vinden.

Alle hulp/meedenken is van harte welkom.

Cas

• Momentumlol
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-11 13:48

Momentumlol

Car Fanatic

Beste Cas,

Gelukkig voor jou kunnen vele hedendaagse laptops League of Legends soepel draaien. Een budget van 500 moet dan ook makkelijk volstaan.

Wat wel handig zou zijn is dat je een lijstje maakt van wat je graag verder terug zou willen zien in jouw laptop. Bijvoorbeeld de schermgrootte, of je een dvd-drive wilt hebben, wat voor merken je voorkeur hebben etc.

Probeer ook zelf met een lijstje te komen met wat je zelf al gevonden hebt, dat discussieerd een stuk makkelijker. We kunnen je op basis van je eigen gemaakte lijstje dan goed adviseren wat je volgens onze bescheiden mening beter wel of niet zou kunnen doen ;)

Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --