Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben vamn plan om mijn gamepc te gaan gebruiken voor: uiteraard gamen, video editing en streamen, gameplay uploaden naar youtube etc, maar ook gewoon huiswerk, dus verslagen maken.
Voor gameplay streamen wil ik shadowplay gaan gebruiken dit wordt ondersteund door nvidia.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1500,- euro, maar als ik op bepaalde dingen kan bezuinigen zou ik dat geld weer extra kunnen investeren in monitor, muis en toetsenbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dit is niet van toepassing, dit wordt mn eerste pc! dus wil ik direct goed investeren. in een goed systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voorkeur voor nvidia videokaart, vanwege shadowplay van nvidia.
Ga je overklokken?
Nee ik ben dit niet van plan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik ben gewoon opzoek naar jullie hulp om te kijken of het onderstaande systeem prima is om te gamen op ultra settings en dit ook kan streamen. of ik 2/3 beeldschermen kan gaan gebruiken, en ik gewoon een paar jaar goed zit, buiten het feit dat ik al die tijd op hoge settings kan spelen.
Mijn zelfsamengestelde pc, brandt los... ben benieuwd!
- Wat kan beter, goedkoper, of is onnodig?
Ik ben vamn plan om mijn gamepc te gaan gebruiken voor: uiteraard gamen, video editing en streamen, gameplay uploaden naar youtube etc, maar ook gewoon huiswerk, dus verslagen maken.
Voor gameplay streamen wil ik shadowplay gaan gebruiken dit wordt ondersteund door nvidia.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1500,- euro, maar als ik op bepaalde dingen kan bezuinigen zou ik dat geld weer extra kunnen investeren in monitor, muis en toetsenbord.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee dit is niet van toepassing, dit wordt mn eerste pc! dus wil ik direct goed investeren. in een goed systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb voorkeur voor nvidia videokaart, vanwege shadowplay van nvidia.
Ga je overklokken?
Nee ik ben dit niet van plan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik ben gewoon opzoek naar jullie hulp om te kijken of het onderstaande systeem prima is om te gamen op ultra settings en dit ook kan streamen. of ik 2/3 beeldschermen kan gaan gebruiken, en ik gewoon een paar jaar goed zit, buiten het feit dat ik al die tijd op hoge settings kan spelen.
Mijn zelfsamengestelde pc, brandt los... ben benieuwd!
- Wat kan beter, goedkoper, of is onnodig?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 311,95 | € 311,95 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 125,50 | € 125,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 348,95 | € 348,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 108,02 | € 108,02 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Corsair CX750M | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 110,95 | € 110,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.418,22 | |