Ik zoek een?
Twee nieuwe 140mm PWM fans voor een 280mm radiator: pricewatch: NZXT Kraken X61
De twee meegeleverde fans zijn behoorlijk luidruchtig (41db.. really NZXT?): pricewatch: NZXT FX 140LB PWM, 140mm
Wat is je budget?
30 tot 50 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Worden dus gebruikt icm een X61 Kraken in push configuratie.
pricewatch: Noctua NF-A14 PWM, 140mm
pricewatch: Noctua NF-P14s redux-1500 PWM, 140mm
Noctua heeft altijd zeer goede ventilatoren, iedereen is er lyrisch over. De voorkeur gaat eigenlijk uit naar de NF-A14. Ik ben echter benieuwd wat andere Tweakers met waterkoelers aanraden
Ik heb deze geprobeerd: pricewatch: Corsair Air Series SP140 LED Red High Static Pressure Fan Twin Pack, 140mm
Maar door de 3-pin aansluiting was het geluid om te huilen, 4-pins is echt een must have.
Twee nieuwe 140mm PWM fans voor een 280mm radiator: pricewatch: NZXT Kraken X61
De twee meegeleverde fans zijn behoorlijk luidruchtig (41db.. really NZXT?): pricewatch: NZXT FX 140LB PWM, 140mm
Wat is je budget?
30 tot 50 euro.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Worden dus gebruikt icm een X61 Kraken in push configuratie.
pricewatch: Noctua NF-A14 PWM, 140mm
pricewatch: Noctua NF-P14s redux-1500 PWM, 140mm
Noctua heeft altijd zeer goede ventilatoren, iedereen is er lyrisch over. De voorkeur gaat eigenlijk uit naar de NF-A14. Ik ben echter benieuwd wat andere Tweakers met waterkoelers aanraden
Ik heb deze geprobeerd: pricewatch: Corsair Air Series SP140 LED Red High Static Pressure Fan Twin Pack, 140mm
Maar door de 3-pin aansluiting was het geluid om te huilen, 4-pins is echt een must have.