Auto subwoofer versterker aansluiten op stereo.

Pagina: 1
Acties:

• Vincent Dw
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 27-11 10:53
Beste, mede Tweakers.

Ik heb een Jbl 1200 gti gekregen van mijn oom. Ik heb er nu een Yamaha 110 watt subwoofer versterker aanhangen. Ik heb ook van mijn oom een subwoofer versterker bij gekregen (Pioneer GM-X924) die aan (piek) vermogen 300 watt kan leveren. Mijn vraag is: Hoe kan ik deze versterker aansluiten op mijn Nakamichi receiver 3 aansluiten en ook echt 300 watt piekvermogen krijgen?

Met vriendelijke groet,
Vincent Darwinkel.

• rosje77
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:09
Even een paar vragen:
Die Yamaha is een versterker die gewoon op stopcontact kan?
Die Pioneer is een auto versterker op 12 Volt. Hoeveel ampere is de zekering die daar in zit?

• Vincent Dw
Beste, Rosje77.

Sorry voor mijn late reactie. De Yamaha is een versterker die in het stopcontact aangesloten is. De Pioneer heeft 2 zekeringen van 30 Ampère.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:36
Lekker aan de Yamaha laten hangen, een autoversterker in de huiskamer is best gedoe en 300 watt piek ga je toch niet in de buurt komen bij normaal gebruik.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12 16:08

JT

VETAK y0

Voor die autoversterker heb je een stevige voeding nodig om deze te gebruiken in huis - die zijn duur. Beter koop je een leuke thuisversterker van Marktplaats voor die subwoofer.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Vincent Dw
Bedankt voor jullie reacties.

Ik zal hem gewoon aan de Yamaha laten zitten. Eigenlijk was het meer de vraag of het kon (zodat ik hem niet de hele tijd kon laten liggen). Misschien iets leuks voor mijn eerste auto.

Verwijderd

Dit kan prima, heb ik op mn zolder ook. Ik had nog wat spullen liggen die stof aan het verzamelen waren dus ben ik aan de knutsel gegaan. Mocht je een oude pc voeding hebben dan kan je met deze een versterker voor in de auto vrij eenvoudig van stroom voorzien. (Zat tutorials voor te vinden) Ik heb een stereo van niets met een auto versterker versterkt en dr komt kabaal zat uit nu.
Pagina: 1