IPhone netwerk filebrowser en streaming

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:56
Ik ben sinds 2 dagen eigenaar van een iPhone 6+. Hiervoor altijd android gehad. Met behulp van ES File Explorer en MX player kon ik alles wat ik op pc had staan afspelen, inc de ondertiteling bij anime series, in originele kwaliteit, zonder haperingen oid.
Nu op de iPhone gaat dat dus niet zo makkelijk. Bovengenoemde programma's zijn er niet, alleen een versie van mx player pro, die ong 15 euro kost. Nu heb ik geen zin om zo'n bedrag uit te geven zonder te weten of het werkt.

Mijn vraag is dus; wat wordt er hier gebruikt om te streamen? En dan voornamelijk zonder eerst te moeten kopiëren en andere rare fratsen.

Wat gebruik ik al; Plex. Dit had ik al op de pc en Samsung tv's hier, en werkt perfect. Via de Appstore ook gedownload, en voor normale films en series werkt dit goed (genoeg). Maar daarbij krijg ik dus geen ondertiteling bij mijn anime series. (dit wordt niet ondersteund door Plex)

Ik heb meerdere programma's geprobeerd, waaronder VLC streamer, maar dat werkt zo omslachtig dat ik het niet wil gebruiken, en ook de kwaliteit is gewoon te beroerd voor woorden. Ook FS file explorer (IOS tegenhanger van ES file explorer?) maar dit werkt ook niet prettig, en om te kijken hoe het streamen werkt moet ik eerst betalen.... Geen probleem, maar dan moet ik zeker weten dat het aan de wensen voldoet.
En zo nog wel een paar programma's meer, maar ik zie bekant door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

Heb deze week Infuse 3 ontdekt. Het werkt perfect zonder haperingen. Draait heel stabiel. Ondertitels werken ook.

De bestanden die ik heb afgespeeld zijn tot 2 GB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Bedankt! Ik heb hem net gedownload, en even 2 stukjes anime serie geprobeerd. Tot zover perfect! En zo simpel, een kind kan de was doen zegmaar. Top! Even afwachten hoe hij werkt als ik wat meer wil streamen, maar de recensies erbij zijn ook lovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJames
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-04-2024

MrJames

-/

De positieve recenties was me ook opgevallen. TIP: Bij een nieuwe update, niet meteen updaten maar een aantal dagen wachten. Soms gaat er iets fout in de nieuwe versie en dan zit je bijv zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik heb goede ervaringen met nPlayer. Niet gratis, maar ook niet heel duur en ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aanschaf. Tot dusverre nog geen files gehad die niet wilden afspelen ;)

Verder: ruime ondersteuning voor netwerkbronnen (SMB/CIFS, FTP, WebDAV, SFTP, uPnP/DLNA, etcetera), cloud diensten (bitcasa, dropbox, Gdrive, OneDrive), streaming URLs en de optie voor lokaal downloaden uit deze eerder genoemde bronnen. Dus even je iPhone/iPad volzetten met films voor je op vakantie gaat, zonder dat je iTunes aan moet slingeren.

Ook gaat nPlayer goed om met subtitles, en zijn er zaken als color adjustment, zoom, aspect fix, rotation lock en audio delay (voor de films die net niet helemaal in sync zijn).

Al met al vond ik het de 4,49 wel waard.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15:50
Infuse 3 hands down. Ik heb de Pro upgrade en DTS audio ondersteuning. Kan echt alles afspelen via mijn NAS. Het mooiste is dat je ook nog eens de files kan downloaden én een ondertitel zoekfunctie heeft in de app. Werkt echt heerlijk compleet met metadata en ondersteuning voor AirPlay.

Dit is echt de enige videospeler die je nodig hebt als je van een server/NAS wil streamen. (Of lokaal, gezien er ook iTunes sync integratie in zit).

[ Voor 7% gewijzigd door ASNNetworks op 07-12-2014 22:21 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Nou, een paar dagen terug heeft infuse 3 hier uit zichzelf geupdate, en op mijn 6+ is de ondertiteling zo dusdanig klein geworden dat hij niet fatsoenlijk meer af te lezen is, tenzij je er echt heel erg dicht opzit... (ondertiteling grootte aanpassen heeft helemaal geen enkel effect) Van alles al geprobeert inc nieuwe install... Niets lost het op. De enige manier is maar weer wachten tot er een nieuwe update komt?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 21:47

Bear

wench

Ik gebruik CineXPlayer kan je ook zelf subtitle kiezen

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Pagina: 1