Toon posts:

mxstream geinstalleerd... nou dit weer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vanmiddag kwamen ze de boel na lang wachten eindelijk 'ns installeren, mxstream via planet internet, het standaard abo'tje. we hadden al gehoord dat er sochtends een flinke storing was geweest op t netwerk van planet, en toen we t zakie gingen testen met de monteur bleek t nog steeds zo te zijn ('foute inloggegevens'). dus we hebben alleen de verbinding met 10.0.0.138 gecheckt, die deed t dus de rest zou t ook wel doen... nou goed beetje proberen enzo, op een bepaald moment logde ie in, dus k blij! maar behalve inloggen deed ie helemaal NIKS, geen download-verkeer whatsoever, k zie wel dat ie erom vraagt, maar er komt gewoon niks terug...

zit r nou toch wat fout in de instellingen of komt dit nog door die storing?

bedankt

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hier geeen storing gehad met planet...

Verwijderd

same here... :)

Maar kan je verder niet bepaald verder helpen dus ik meng me weer met de 8ergrond... :)

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 13 juni 2001 18:33 schreef Raven_ het volgende:
same here... :)

Maar kan je verder niet bepaald verder helpen dus ik meng me weer met de 8ergrond... :)
* HappyFun had voor 24 uur lang een storing :(
Maar ik belde twee keer en twee keer bleef ik netjes (Damn..zei moeten netjes blijven :) )

Maar ben van +/ 25 post per dag naar 14 :(

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Topicstarter
heb t net nog ff getsjekt, nog steeds geen dataverkeer.

hmm dis raar: als k t probeer ontvang k niks, maar als k mxstream niet gebruik om te verbinden (zoals nu) dan ontvang k wel data, niet veel, maar t knippert toch wel een beetje zo nu en dan...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 13 juni 2001 18:50 schreef HappyFun het volgende:

[..]

* HappyFun had voor 24 uur lang een storing :(
Maar ik belde twee keer en twee keer bleef ik netjes (Damn..zei moeten netjes blijven :) )

Maar ben van +/ 25 post per dag naar 14 :(
Wat is daar erg aan? Is je levensmissie om rond de 25 posts per dag hier te doen?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1