Problemen met Logitech Unifying ontvanger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
Ik heb al een aantal jaren een Logitech perfomance MX muis.Ik ben vorig jaar overgestapt naar een nieuwe pc met Windows 8.1. Voorheen werkte mijn muis met de Unifying ontvanger perfect, maar sinds de nieuw pc eigenlijk niet meer. Muis beweegt schokkend. Ook mijn draadloos toetsenbord de K270 werkt maar half. Hij reageert de helft van de tijd niet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen? Heb software al opnieuw geïnstalleerd, ontvanger op verschillende USB poorten geprobeerd, maar niets werkt. Heb nu de muis maar weer via de kabel aangesloten en een bedraad toetsenbord uit de kast gehaald. Maar ja, dat is natuurlijk niet de gewenste oplossing.

Apparaten zijn niet kapot lijkt mij (batterijen zijn verder ook goed).

Wie heeft advies??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-06 19:50
Er is een bekend probleem met USB 3.0 en interferentie op de 2.4GHz band van de Logitech receiver. Wellicht uit de buurt houden van USB3 apparaten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:12
Dichter bij je muis en toetsenbord leggen met het verlengkabeltje wat je erbij kreeg?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:28

TommieW

Numa numa.

Ik heb sterk het vermoeden dat de ontvanger nu te ver van het toetsenbord en de muis vandaan zit.

Probeer zoals chaoscontrol zegt de ontvanger met het verlengkabeltje dichter bij de muis en het toetsenbord te plaatsen. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
Mijn ervaring is dat je met één apparaat op een ontvanger meer range hebt. Hier werkte ons toetsenbordje (K400r) altijd prima op een bepaalde afstand totdat we er een muis (M705) bij koppelden. Sindsdien haperden beiden. Ontvanger beter in het zicht gehangen, probleem 'opgelost'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakdoef
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-07 22:32
hmm, verlengkabeltje? Volgens mij zat die er niet bij dacht ik. Zal eens zoeken. Unifying ontvanger zit trouwens gewoon in USB 2.0 poort voor in de PC. Zal eens kijken.
Pagina: 1