Ondertussen heb ik al jaren eigenlijk naar tevredenheid bizar veel PX100 en PX100II's gehad. Eigenlijk altijd omdat ze mij een aantal dingen bieden: Comfort, goed geluid, open klankkast en opvouwbaarheid. Hetgeen wat er niet tussen zit is bouwkwaliteit. Ik eet bijna die dingen. Elk half jaar heb ik een nieuwe en zo heb ik er al zeker 10 verschillende gehad. Ondertussen heb ik een Grado die ook niet braaf gebruikt wordt maar die gaat nu al 3 jaar echt perfect mee. Heeft wat pijnpunten maar dat is straks perfect te fixen omdat ik weet dat het rond de plug zit als je die onder een bepaalde hoek zet. Dus dat gaat nog prima.
Echter had ik gisteren voor de zoveelste keer een defecte PX100 en toen zat ik toch wel van ga ik een nieuwe halen of ik ga wat verder kijken naar wat er voor de rest op de markt is.
Nou ga ik toch wat verder kijken. We zijn weer wat jaren verder en wie weet is in dit segment wel wat gegroeid. Als die nog bestond en te krijgen was dan had ik een Koss PortaPro gehaald echter kan ik die nergens meer normaal vinden dus denk dat die er nu dan toch helemaal uit is. Wat wel jammer is.
Wat ik sowieso wil is comfort en dat hij goed afsluit zoals de PX100 doet, dus geen windgeruis langs de hoofdtelefoon! Echter wil ik ook een open klankkast vanwege de muziek die ik luister en ik op de fiets toch nog wat om mij heen wil kunnen horen door de muziek heen. Echter is dat heel lastig te zeggen dus ben ik ook benieuwd wat medetweakers als fijn ervaren voor op de fiets. Vind het niet erg om andere oorkussens te halen mocht dat nodig zijn om het doel te behalen.
Wat ik zelf al gevonden had was deze:
http://hdphns.com/nl/soundmagic-p30s.html
echter is die wel gesloten.
Andere kant heb je wel weer een stapel philipsjes die open zijn maar niet opvouwbaar zijn.
pricewatch: Philips SHL5100 (Zwart)
pricewatch: Philips CitiScape Shibuya (Zwart)
pricewatch: Philips SHL9450/10 (Beige, Zwart)
Of een Audio Technica maar ik heb niet de beste ervaringen met Portable AT's...
pricewatch: Audio-Technica ATH-SJ55 (Zwart)
Kunnen tweakers die hier ook ervaring mee hebben wat meer en nuttigs over zeggen? Ik loop sowieso nog de mediamarkt in om wat te testen. Vooral op het gebied van comfort.
al weet ik niet of dit in shopping moet of dat het hier mag
Oh ja belangrijk punt het absolute maximum is 100 euro als die helemaal perfect is. Is die dat niet dan gaat het meer richting de 50/60 euro.
Echter had ik gisteren voor de zoveelste keer een defecte PX100 en toen zat ik toch wel van ga ik een nieuwe halen of ik ga wat verder kijken naar wat er voor de rest op de markt is.
Nou ga ik toch wat verder kijken. We zijn weer wat jaren verder en wie weet is in dit segment wel wat gegroeid. Als die nog bestond en te krijgen was dan had ik een Koss PortaPro gehaald echter kan ik die nergens meer normaal vinden dus denk dat die er nu dan toch helemaal uit is. Wat wel jammer is.
Wat ik sowieso wil is comfort en dat hij goed afsluit zoals de PX100 doet, dus geen windgeruis langs de hoofdtelefoon! Echter wil ik ook een open klankkast vanwege de muziek die ik luister en ik op de fiets toch nog wat om mij heen wil kunnen horen door de muziek heen. Echter is dat heel lastig te zeggen dus ben ik ook benieuwd wat medetweakers als fijn ervaren voor op de fiets. Vind het niet erg om andere oorkussens te halen mocht dat nodig zijn om het doel te behalen.
Wat ik zelf al gevonden had was deze:
http://hdphns.com/nl/soundmagic-p30s.html
echter is die wel gesloten.
Andere kant heb je wel weer een stapel philipsjes die open zijn maar niet opvouwbaar zijn.
pricewatch: Philips SHL5100 (Zwart)
pricewatch: Philips CitiScape Shibuya (Zwart)
pricewatch: Philips SHL9450/10 (Beige, Zwart)
Of een Audio Technica maar ik heb niet de beste ervaringen met Portable AT's...
pricewatch: Audio-Technica ATH-SJ55 (Zwart)
Kunnen tweakers die hier ook ervaring mee hebben wat meer en nuttigs over zeggen? Ik loop sowieso nog de mediamarkt in om wat te testen. Vooral op het gebied van comfort.
al weet ik niet of dit in shopping moet of dat het hier mag
Oh ja belangrijk punt het absolute maximum is 100 euro als die helemaal perfect is. Is die dat niet dan gaat het meer richting de 50/60 euro.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker