3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5
Component zie je idd niet heel veel meer, zeker niet icm HDMI. En als je ze al vind zijn het meestal AV receivers en geen stereoversterkers. Ik ken iig geen enkele stereoversterker die ook beeld door stuurt.
Maar wat wil je er exact mee bereiken? Vanwaar deze vraag (op zoek naar iets nieuws?), welke zaken moet je kunnen aansluiten en welke aansluitmogelijkheden hebben die apparaten?
Tevens: wat is je evt budget?
Er is ongetwijfeld een antwoord op je zoekvraag te vinden, maar die zal misschien wat minder voor de hand liggen als je denkt.
Maar wat wil je er exact mee bereiken? Vanwaar deze vraag (op zoek naar iets nieuws?), welke zaken moet je kunnen aansluiten en welke aansluitmogelijkheden hebben die apparaten?
Tevens: wat is je evt budget?
Er is ongetwijfeld een antwoord op je zoekvraag te vinden, maar die zal misschien wat minder voor de hand liggen als je denkt.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Denon heeft ze. Alleen is vaak een enkele. Zijn makkelijk te herkennen aan het gebrek van outputs
pricewatch: Denon AVR-X2100W Kijk maar achterop. Wel ingangen voor component en geen uitgangen.
pricewatch: Denon AVR-X2100W Kijk maar achterop. Wel ingangen voor component en geen uitgangen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik heb een onkyo tx-sr507. Volgens mij is dit een voorbeeld van een soort versterker die je zoekt.
Welke componenten zijn het ?
Misschien handig die ook te vervangen en anders kun je een component naar hdmi converter gebruiken als het echt dingen zijn die de moeite waard zijn te behouden alleen zijn die dingen vaak maar enkelvoudig.
Misschien handig die ook te vervangen en anders kun je een component naar hdmi converter gebruiken als het echt dingen zijn die de moeite waard zijn te behouden alleen zijn die dingen vaak maar enkelvoudig.
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Noot hierbij: zoek even in de handleiding op of er ook door de receiver geconverteerd kan worden. Van component naar HDMI zal meestal wel gaan, maar soms ontbreekt ook de electronica om het te doen.Touchdomex schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:47:
Denon heeft ze. Alleen is vaak een enkele. Zijn makkelijk te herkennen aan het gebrek van outputs![]()
Ik weet van Denon iig dat ze in de handleiding meestal een tabelletje / grafiek zetten met wat wel en niet kan.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Niet zo heel lastig: "Analog to Digital Conversion". Genoeg receivers die dit kunnen en dan heb je ook nog een losstaand onderdeel met "Upscaling" wat wil zeggen dat eventuele <1080p naar een hogere resolutie om kan worden gezet. Al verschilt dit per receiver of dit 1080i of 1080p is.Hans C schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 10:12:
Of waar ik in de specs op moet letten?
Nope, de TX-SR507 beschikt niet over Analoog naar Digitaal Conversie. Zie ook pagina NL22 van de Nederlandse handleiding waar in staat dat Composiet als Composiet uit wordt gestuurd, Component als Component, et cetera._Rayman_ schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:51:
Ik heb een onkyo tx-sr507. Volgens mij is dit een voorbeeld van een soort versterker die je zoekt.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
De NAD T748v2 en de T758 hebben fpga die analoge video kan omzetten naar digitale video. Maar je moet er net een liefhebber van NAD zijn want ,deze receivers hebben een hoop extra's niet als de andere merken.
Soms weet ik het ook niet meer.........
Bedankt allemaal. Ik ga het assortiment van Denon eens nader bekijken.
3x Marstek Venus E V155 ; Marstek CT003 v118; Kaifa MA304-SMR5.5
Kan inderdaad prima zoals hierboven al is aangegeven. Je hebt inderdaad een receiver nodig die een het component signaal kan omzetten naar hdmi. Zelf heb ik een Marantz SR6007 staan die dit kan doen. In de handleiding kom je dan een schema tegen zoals bijvoorbeeld deze:
De Yamaha 5xx serie kan het ook
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Mijn denon avr 1910 (is een oudje...) kan dit ook, miss dat je dit model ergens nog voor weinig geld op de kop kan tikken. Heeft 2 component ingangen btw, net voldoende
Pagina: 1