Wat ga je met je laptop doen?
Standaard surfen , mailen , internetten maar ook wil ik af en toe een gamepje doen. LoL , CoD en misschien BF3
Liefst Windows 7 , maar met Windows 8 worden de meeste as we speak verkocht.
Wat is je budget?
€550,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Sta open voor alternatieven. Heb nu een MSI en die bevalt prima.
Dus ik wil eigenlijk zoveel mogelijk laptop binnen de € 550,- euro. Ik had zelf deze gevonden ,
pricewatch: HP 15-r032nd
En deze ,
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-17-5748-laptop
Maar alle input is welkom. Het liefst zou ik er een beetje graphic power in willen hebben. Heb ook nog een MSI met i3-4100m en HD4600. Hier kan ik prima LoL of medium CoD op doen , maar is er binnen dit budget iets te krijgen met wat meer grapich power? Ik voorzie de laptop zelf wel van een SSD.
Ik verwacht echt geen wonderen in dit budget , wil alleen wel zo veel mogelijk laptop kopen binnen dit budget.
Mvg ,
Daniel
Standaard surfen , mailen , internetten maar ook wil ik af en toe een gamepje doen. LoL , CoD en misschien BF3
Liefst Windows 7 , maar met Windows 8 worden de meeste as we speak verkocht.
Wat is je budget?
€550,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Sta open voor alternatieven. Heb nu een MSI en die bevalt prima.
Dus ik wil eigenlijk zoveel mogelijk laptop binnen de € 550,- euro. Ik had zelf deze gevonden ,
pricewatch: HP 15-r032nd
En deze ,
http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-17-5748-laptop
Maar alle input is welkom. Het liefst zou ik er een beetje graphic power in willen hebben. Heb ook nog een MSI met i3-4100m en HD4600. Hier kan ik prima LoL of medium CoD op doen , maar is er binnen dit budget iets te krijgen met wat meer grapich power? Ik voorzie de laptop zelf wel van een SSD.
Ik verwacht echt geen wonderen in dit budget , wil alleen wel zo veel mogelijk laptop kopen binnen dit budget.
Mvg ,
Daniel
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 387314 op 06-12-2014 10:19 ]