Mijn oog is gevallen op de MSI GX70 3CC 283NL. Er zijn echter 2 uitvoering te koop waar ik geen grote verschillen in kan vinden. Zo is er eentje met een 750 GB hdd en de ander met een 1 TB-hdd. De prijs van de 1 TB, lijkt ook nog iets goedkoper. Zijn er gebruikers met ervaring met deze laptop? Voor er allemaal commentaren komen over de tekortkoming van de AMD-cpu of slechte game-ervaring, ik gebruik nauwelijks games, uitsluitend en nagenoeg video en Lms audiostreaming met een tik voor Squeezeboxen.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk video renderen en fotobewerking met Adobe. Ik heb voordeel van een verlicht toetsenbord i.v.m. niet blind typen en daarnaast lijkt het voor mij cool.
Wat is je budget?
Ongeveer tot 1000 Euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, ik denk dat dit niet vaak gaat gebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Beslist geen merk meer waar de distributie en service bij Medion rust door uiterst slechte ervaring. Was dit jaar in bezit van een Lenovo Y500 die diverse instabiele problemen had en men dit niet kon of wilde oplossen. Overigens niks tegen bovengenoemd merk Lenovo, maar je kunt altijd pech hebben en dan is service belangrijk.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk video renderen en fotobewerking met Adobe. Ik heb voordeel van een verlicht toetsenbord i.v.m. niet blind typen en daarnaast lijkt het voor mij cool.
Wat is je budget?
Ongeveer tot 1000 Euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, ik denk dat dit niet vaak gaat gebeuren.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Beslist geen merk meer waar de distributie en service bij Medion rust door uiterst slechte ervaring. Was dit jaar in bezit van een Lenovo Y500 die diverse instabiele problemen had en men dit niet kon of wilde oplossen. Overigens niks tegen bovengenoemd merk Lenovo, maar je kunt altijd pech hebben en dan is service belangrijk.