500 euro GamePC

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views

• Frizzle
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-01 17:27
Hallo Tweakers,
Ik zit nu al een tijdje te kijken wat voor een PC ik zou kopen. Hij is er voornamelijk om op te gamen. Ik had al gezocht op YouTube en toen kwam ik deze build tegen: https://www.youtube.com/watch?v=7MOAN005Fvw en hier staan alle onderdelen: http://austinnotduncan.com/builds/photon/
Ik vroeg me af of hier alles bij zat, qua wifi antenne, dvd lezer en andere dingen die je "standaard" nodig zou moeten hebben. Je ziet al dat ik niet zoveel weet van computers en misschien is een PC bouwen dan ook wel te hoog gegrepen zouden jullie dan nog een kant en klaar alternatief hebben voor ongeveer de zelfde prijs? Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven en als jullie misschien alternatieven hebben zou ik wel graag willen dat ze vergelijkbaar zijn met de PC hierboven genoemd

$Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag met een GamePC gaan gamen, het zullen verschillende games zijn van CoD, GTAV tot aan minecraft. Ik zou ook af en toe willen internetten maar dat zou voornamelijk YouTube zijn

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken rond de €500, niet veel meer dan dat.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis en een toetsenbord, een monitor en een OS kan ik ook nog wel regelen

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen idee... daarom hoop ik dat jullie me meer advies zouden kunnen geven

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee, niet echt. Ik wil graag gaan voor goede prijs/kwaliteit

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Er moeten wel bepaalde games op gespeeld kunnen worden zoals hierboven al aangegeven en mogelijkheid tot uitbreiding wil ik ook graag hebben.Overklokken is natuurlijk altijd mooi meegenomen

Ga je overklokken?
Als het me lukt en het mogelijk is zou het een leuke bijkomstigheid zijn

Verwijderd

Ik denk dat die build in je linkje wel zou volstaan, het enige probleem is dan dat je apart een wifi-kaartje moet kopen. Ook zit er geen dvd drive bij. Maar dit samen kun je al voor 30-40 euro hebben.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Zet de onderdelen nog even in een PW-lijstje met de Handleiding Pricewatch. Linkjes naar winkelmandjes (of andere sites zoals dit) zijn niet toegestaan. Daarnaast wil je het mensen zo makkelijk mogelijk maken, die willen niet doorklikken maar in 1 oogopslag zien wat je wil.

Als bonus krijg je dan gelijk per product de laagste prijs in Nederland (of België) én kan de Pricewatch automatisch voor je uitrekenen hoe je alles zo goedkoop mogelijk, inclusief verzendkosten, in huis kan halen.

• Frizzle
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 27-01 17:27
Oké dankjewel voor je reactie !

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-03 12:49

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Als je CoD fanaat bent kan je beter ps4 kiezen, omdat pc port erg slecht zijn vergeleken met ps4. Ik heb mw3 op me broodrooster en hetbis wel vreselijk (op dit moment). Ik zou even kijken op een video van jackfrags van £500. Goede indicatie wat je wilt hebben

Review QNAP TS-230 NAS

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels loopt Nieuwe GamePC €500. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.