Vraag over licentie vbulletin

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 20:09
Goedendag,

Ik heb een vraag. Ik heb zojuist een licentie gekocht van vbulletin. Nu ben ik erachter gekomen dat dit niet is wat ik zocht. Meer om het feit dat het hele codeer gedeelte een rommeltje is (omdat ze het zo gemakkelijk mogelijk wouden maken, zodat je webbased kon programmeren (slepen en neerzetten etc).

Nu weet ik dat in Nederland een koop op afstand kan worden ontdaan binnen 12 werkdagen (consumenten wet). Maar hoe zit het met zoiets? Kan ik dit annuleren of moet ik me verlies (van 280 euro) nemen? Het is betaald via paypal btw

#help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik zie even niet wat dit in Webdesign, Markup & Clientside Scripting doet (Waar hoort mijn topic?).

WEB >> SF

[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 05-12-2014 21:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafels
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:54
http://www.vbulletin.com/en/terms/
http://www.vbulletin.com/en/license-agreement/

No refunds will be offered for the Software once it has been downloaded, except as required by law or as otherwise stated herein. If you are domiciled in the E.U., please refer to Section 19.

Gewoon simpel contact opnemen met vBulletin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 20:09
Robll ik ook niet, echter wist ik niet waar ik dit soort vragen moest stellen. Aangezien dit geen programmeer vraag is maar wel weer bij een site/licentie hoort. vandaar dat ik hiervoor gekozen hebt.

Ik heb direct contact opgenomen met vbulletin, alleen is mijn Engels niet zo geweldig. Ik hoop dat ze het begrijpen maar goed je weet het maar nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm volgens mij valt software buiten de wet koop op afstand regeling.
een van de redenen dat men geopende dvd's bluray etc etc niet retour neemt bijvoorbeeld.

of dit ook wettelijk zo is heb ik even niet paraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:52

lasharor

7 december 2004

Volgens mij kan je software inderdaad niet meer retourneren.

Je kan je licentie echter wel verkopen. Daarvoor moet je even rondkijken op verschillende fora. Heb ik een tijd geleden ook met een ongebruikte vBulletin licentie gedaan. Doet het bedrijf verder ook niet moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
Software valt inderdaad onder niet retourneerbare producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik denk dat je in jouw geval even heel goed moet opsommen wat je verwachting van het product is en waar het niet voldoet, welliswaar lijkt het erop dat je geen wettelijke recht hebt op een refund, de kans is best groot dat als jij goed onderbouwd waar het niet voldoet dat ze toch je geld terug geven, immers is dit soort feedback vaak waardevol voor hun product ontwikkeling.

Overigens vraag ik me af waar je tegen aanloopt omdat ze bijvoorbeeld ook best een uitgebreide API hebben.
Pagina: 1