Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 13:56
Ik ben op zoek naar een app waarin ik brainstorms een plekje kan geven. Dus snel iets kunnen noteren.

Ik zie het volgende voor me:
Je hebt een groot canvas waarin je overal kan tekenen en typen. Dat soort apps zijn er genoeg. Maar wat ik wil is een app waarbij ik onbeperkt kan uitzoomen. Dus als ik het blad vol heb getekend en geschreven wil ik kunnen uitzoomen en erom heen verder kunnen. Vaak heb ik een idee en dan komen daar steeds meer dingen bij.

Ik ken Evernote, maar daarbij kan je dus niet uitzoomen.

Iemand een idee welke app ik zou kunnen gebruiken? Betaald mag!

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door t14wo op 05-12-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:29
dat wat jij beschrijft noem je mindmappen. Ik heb ooit simpleMind gebruikt. Erg fijn in het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 10:54

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Kijk eens naar Mindnode. Dit is een betaalde app die eveneens een iOS versie heeft, en ook diverse synchronisatie opties biedt. Niet de goedkoopste mindmapping app, maar in mijn optiek zeker een van de beste.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:00
Ik heb zelf een erg fijne brainstorm app, die ik meerdere malen voor het slapen gaan/ 's nachts heb gebruikt ;).
Heeft verder weinig te maken met jouw canvas, maar het is prettig om in ieder geval ideeen niet te vergeten.

Braintoss (1,79,-)

Dan kun je snel een gesproken memo/foto/notitie maken en die direct naar bijv je email adres laten sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 07-12-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-09 13:56
107mb schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 20:50:
dat wat jij beschrijft noem je mindmappen. Ik heb ooit simpleMind gebruikt. Erg fijn in het gebruik.
Inderdaad een leuke app! Ziet er goed uit. Je kan een flink 'canvas' gebruiken. Helaas niet (bijna) eindeloos uitzoomen. Maar wel een eind.
Whieee schreef op zondag 07 december 2014 @ 21:30:
Kijk eens naar Mindnode. Dit is een betaalde app die eveneens een iOS versie heeft, en ook diverse synchronisatie opties biedt. Niet de goedkoopste mindmapping app, maar in mijn optiek zeker een van de beste.
Mindnode ziet er ook leuk uit. Zie zo geen directe verschillen met SimpleMind.Irritant dat je geen demo kan downloaden op je telefoon...