[monitor] Advies voor een 2e monitor gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:33
Goedendag,

Ik zoek een 2e scherm voor mijn pc. Het liefst met HDMI input of die andere (weet de naam er niet van) maar geen VGA of dvi(dvi is al in gebruikt namelijk) Graag wil ik ook een 21,5 inch (Zelfde als me scherm nu is)

Ik zoek een?
Een 2e beeldscherm. Deze moet de zelfdehoogte (voetstandaard) kunnen hebben als de beeldscherm die ik nu heb (samsung syncmaster P2250

Wat is je budget?
Max 300 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur van welk merk, zolang het maar de zelfde werkhoogte kan hebben. Het liefst had ik het zelfde model als deze, maar die wordt niet meer gemaakt aldus samsung ;(

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De bedoeling van het 2e scherm is, dat ik meerdere dingen tegelijk in de gaten kan houden. Zo wil ik op scherm 1 bijv van alles en nog wat doen. Terwijl op scherm2 de scripting gebeurd (of photoshop)..

Een maat van mij had paar weken terug deze 2 uitgekozen als beste keus. Echter denk ik dat er veel meer keuze is, van daar dit topic.

keuzenlijst van een maat van me:
http://tweakers.net/price.../349357;386007/categorie/

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom koop je niet dezelfde als die je nu hebt?

• Jboy1991
Waarom lees je niet het bericht goed door? Heb dit namelijk al aangegeven waarom niet

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur van welk merk, zolang het maar de zelfde werkhoogte kan hebben. Het liefst had ik het zelfde model als deze, maar die wordt niet meer gemaakt aldus samsung ;(

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

http://www.ebay.com/itm/E...37418?pt=FR_Informatique_Écrans&hash=item35d5607e0a
nog ruim binnen je budget ook.

Dat 't niet meer gemaakt wordt wil niet zeggen dat het niet meer te vinden is.

• Jboy1991
Kan het mis hebben hoor, maar ebay is toch alleen via creditcard. En daarnaast komt het probleem dat deze beeldscherm alleen VGA en DVI hebben, zoals ik aangaf gebruikt mijn huidige scherm nu de DVI poort. Ik wil geen VGA gebruiken op een fullhd scherm, vind ik zonde.

Ik had gehoopt dat samsung in tussentijd (deze scherm is van 2009) een upgrade versie had gereleased. een scherm met de zelfde afmetingen (standaard) en grootte, alleen dat de hardware verbeterd zal zijn :P. En daar zoek ik dus eigenlijk meer naar

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Jboy1991 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 16:12:
Kan het mis hebben hoor, maar ebay is toch alleen via creditcard.
Nee hoor, ook paypal, overboeking, cash betalingen en nog veel meer. En als het moet kun je gewoon een tijdelijke creditcardvoucher regelen.
En daarnaast komt het probleem dat deze beeldscherm alleen VGA en DVI hebben, zoals ik aangaf gebruikt mijn huidige scherm nu de DVI poort. Ik wil geen VGA gebruiken op een fullhd scherm, vind ik zonde.
Dat je geen VGA wilt snap ik, maar waar ga je 'm dan aan hangen als je geen DVI wilt?

• Jboy1991
Ik heb op mijn videocard nog een HDMI poort en DisplayPort, mij werd aangeraden die displayport te gebruiken

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Of je pakt een HDMI naar DVI plugje, dan kun je er zelfs gewoon een P2250 aanhangen.
Pagina: 1