[upc/ziggo] Na fusie wordt upc mogelijk zakelijk merk

Pagina: 1
Acties:
  • 915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11-2024

bitflusher

flushed die *** pc

Topicstarter
Misschien is dit wel interessant. Ik woon als ZZP-er in Ziggo gebied (en ben ook prive abonnee). Nu heb ik een brief van UPC klein zakelijk gekregen. Dat leek me eerst heel vreemd maar misschien zit er meer achter. UPC gaat Ziggo als merk voeren (nieuws: Overname Ziggo door UPC-moederbedrijf is definitief). Het zou kunnen dat het overgebleven merk gebruikt gaat worden voor de zakelijke klant.

UPC zakelijk heeft geen eigen postcode check maar de gewone prive postcodecheck geeft aan dat ik in ziggo gebied zit en geeft me een link naar de Ziggo website.

Zie de ontvangen brief:

UPC zakelijk brief in ziggo gebied

Wat denken de andere Tweakers hier van?

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-04 18:21
Zou best kunnen, maar Ziggo heeft ook een zakelijke gedeelte. Wat gaat daarmee dan gebeuren?

Verder zie ik ook dat ze een mooie aanbod hebben. Zelf sta ik op het punt om over te stappen op UPC. Op hun website staat dat de eerste maand gratis is bij een zakelijk abonnement, maar als ik de brief lees kan ik misschien meer gratis maanden claimen. :9

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-04 10:06
ShakerNL schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:38:
Zou best kunnen, maar Ziggo heeft ook een zakelijke gedeelte. Wat gaat daarmee dan gebeuren?

Verder zie ik ook dat ze een mooie aanbod hebben. Zelf sta ik op het punt om over te stappen op UPC. Op hun website staat dat de eerste maand gratis is bij een zakelijk abonnement, maar als ik de brief lees kan ik misschien meer gratis maanden claimen. :9
Je gaat dus overstappen naar Ziggo? Aangezien de naam UPC gaat verdwijnen

• ShakerNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-04 18:21
G.Scholtens schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:14:
[...]

Je gaat dus overstappen naar Ziggo? Aangezien de naam UPC gaat verdwijnen
Ja, UPC dus. Ze gaan dan wel Ziggo overnemen en hun naam gebruiken, maar voorlopig heet het nu nog wel UPC en binnen een paar weken ben ik van plan om over te stappen. M'n ADSL abonnement verloopt bijna. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Potato, potato - that which we call a rose... etc

Hoe een bedrijf heet is minder interessant. Wat ze leveren en wat dat kost, daar gaat het om :z

Oslik blyat! Oslik!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:28
Dit is een beetje speculeren. En zoals dion_b zegt: het is maar een naam. Het gaat om de dienst en de mensenhet bedrijf erachter.
Ik vind een topic hierover niet zo zinnig.

If it ain't broken, tweak it!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.