Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb nu al een paar jaar geen pc gebouwd en heb de laatste ontwikkelingen niet bijgehouden
Maar het wordt weer eens tijd voor een nieuwe pc waarmee ik de huidige games fatsoenlijk kan spelen (wat heel subjectief is, maar laten we het er op houden dat ik tevreden ben met settings op medium en 30fps als richtlijn in 1080p).
Ik heb nu een aantal componenten bij elkaar gezocht en denk dat deze componenten redelijk bij elkaar kloppen (lees geen echte bottlenek of overkill als een ferrari met een dacia motor of vice versa).
Ik heb nog een aantal spullen die uit de oude pc mee gaan komen zoals de kast en de dataschijf.
Windows en 1 a 2 spellen zullen op de ssd gezet gaan worden.
In het kort, zie ik iets over het hoofd?
@Mod, akkoord, ik ging er van uit dat eea. voor zich sprak gezien de keuzes.
Dus nog een keer:
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zie bovenstaande
•Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Tussen de 400,- en 175,-
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zie bovenstaande
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie bovenstaande
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
•Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 90,- | € 90,- |
| 1 | Biostar TA970 | € 59,45 | € 59,45 |
| 1 | Sapphire R9 270X 2GB GDDR5 OC DUAL-X Boost Lite Retail | € 155,90 | € 155,90 |
| 2 | Crucial CT51264BA160BJ | € 31,95 | € 63,90 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 93,60 | € 93,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 462,85 | |
Ik heb nu al een paar jaar geen pc gebouwd en heb de laatste ontwikkelingen niet bijgehouden
Maar het wordt weer eens tijd voor een nieuwe pc waarmee ik de huidige games fatsoenlijk kan spelen (wat heel subjectief is, maar laten we het er op houden dat ik tevreden ben met settings op medium en 30fps als richtlijn in 1080p).
Ik heb nu een aantal componenten bij elkaar gezocht en denk dat deze componenten redelijk bij elkaar kloppen (lees geen echte bottlenek of overkill als een ferrari met een dacia motor of vice versa).
Ik heb nog een aantal spullen die uit de oude pc mee gaan komen zoals de kast en de dataschijf.
Windows en 1 a 2 spellen zullen op de ssd gezet gaan worden.
In het kort, zie ik iets over het hoofd?
@Mod, akkoord, ik ging er van uit dat eea. voor zich sprak gezien de keuzes.
Dus nog een keer:
•Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zie bovenstaande
•Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Tussen de 400,- en 175,-
•Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Zie bovenstaande
•Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie bovenstaande
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nope.
•Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
•Ga je overklokken?
Nee.
[ Voor 66% gewijzigd door Sneezzer op 05-12-2014 14:58 . Reden: Lijstje aangepast met onderstaande opmerkingen in het achterhoofd ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC