Hoi Allemaal,
Ik wil een allround desktop waarmee ik ook een spelletje kan spellen.
Inplaats geheel een nieuwe PC te kopen heb ik even gekeken naar me oude desktop en besloten om maar deze weer te gebruiken maar bij te werken/updaten, ik heb dus aardig wat onderdelen (ik ga nu niet even over de rand apparatuur hebben dat is aanwezig)
Ik denk dat de huidige setup prima is
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem moet zaken kunnen doen als Office, Surfen, Filmpjes kijken beetje foto bewerking (niks super zwaar) en als ik even tijd heb en gek wil doen wil ik Single play spelletjes spelen zoals BF3 en 4 call of duty, command & conquer, Company of Heroes (ik ben single player en hoef niet voor aan te staan met de nieuwe games) ik hoef geen HIGH quality niveau low en gemiddeld in de spelletjes is prima
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het nieuwe systeem mag rond de EUR 400 liggen, maar ik ga wat oude zaken opnieuw gebruiken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie het lijstje voor de hardware, rand apparatuur is aanwezig maar dat hoeft nu niet besproken te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een Videokaart nodig voornamelijk (denk ik)
misschien een nieuwe processor
(denk het niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk wil ik kleiner gaan maar gezien het aanweizge materiaal leg ik me bij de huidige grote neer.
Ga je overklokken?
[i]Overklokken heb ik geen ervaring mee dus laten we dat over slaan [i]
Goed het volgende materiaal heb ik aldus hoeft niet gekocht te worden
Het voornaamste is de Videokaart of eventueel advies als ik echt iets moet vervangen.
Dus de kosten zullen voornaamlijk in de videokaart zitten
ps. ik heb een budget van ruim Bijna EUR 500, maar als ik bovenstaande systeem kan gebruiken en alleen zeg een videokaart hoef bij te kopen van zeg rond de 150 tot 200 Euro dan houdt ik wat geld over welke in me nieuwe laptop kan proppen
Ik wil een allround desktop waarmee ik ook een spelletje kan spellen.
Inplaats geheel een nieuwe PC te kopen heb ik even gekeken naar me oude desktop en besloten om maar deze weer te gebruiken maar bij te werken/updaten, ik heb dus aardig wat onderdelen (ik ga nu niet even over de rand apparatuur hebben dat is aanwezig)
Ik denk dat de huidige setup prima is
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem moet zaken kunnen doen als Office, Surfen, Filmpjes kijken beetje foto bewerking (niks super zwaar) en als ik even tijd heb en gek wil doen wil ik Single play spelletjes spelen zoals BF3 en 4 call of duty, command & conquer, Company of Heroes (ik ben single player en hoef niet voor aan te staan met de nieuwe games) ik hoef geen HIGH quality niveau low en gemiddeld in de spelletjes is prima
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het nieuwe systeem mag rond de EUR 400 liggen, maar ik ga wat oude zaken opnieuw gebruiken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zie het lijstje voor de hardware, rand apparatuur is aanwezig maar dat hoeft nu niet besproken te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een Videokaart nodig voornamelijk (denk ik)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk wil ik kleiner gaan maar gezien het aanweizge materiaal leg ik me bij de huidige grote neer.
Ga je overklokken?
[i]Overklokken heb ik geen ervaring mee dus laten we dat over slaan [i]
Goed het volgende materiaal heb ik aldus hoeft niet gekocht te worden
Het voornaamste is de Videokaart of eventueel advies als ik echt iets moet vervangen.
Dus de kosten zullen voornaamlijk in de videokaart zitten
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 965 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-990FXA-UD3 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | WD Green WD30EZRX | € 94,50 | € 94,50 |
| 1 | Cooler Master Storm Trooper (Window) | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C8 | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | OCZ Fatal1ty 750W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 413,30 | |
ps. ik heb een budget van ruim Bijna EUR 500, maar als ik bovenstaande systeem kan gebruiken en alleen zeg een videokaart hoef bij te kopen van zeg rond de 150 tot 200 Euro dan houdt ik wat geld over welke in me nieuwe laptop kan proppen