Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wolfenstein: The New Order VS Occupied Edition?

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

• edmunt
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-12-2018
Weet iemand het verschil tussen de 2 verschillende Wolfenstein's?

Wolfenstein: The New Order VS Wolfenstein: The New Order Occupied Edition?

Ik geraak er maar niet uit en de prijs in de winkel is hetzelfde.

• eBait
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 18-04 16:13
Google tells me:

• edmunt
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 28-12-2018
Bedankt. Het wordt dus de Occupied edition. :P

• SOTD
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 07-04 09:25
Ik ben aan het zoeken wat het verschil is tussen de new order en de new order deluxe. Google maakt mij niks wijzer. Zitten er extra speelbare DLCs in? Om (digitale) kleding en postkaarten of speelgoed geef ik niks. 😛

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 01:44

exactor it

Moderator Spielerij

Volgens Gropah een ****

Er is geen dlc voor the new order. (Ik ken ook geen Deluxe versie behalve die hierboven.) Je kickt een topic van 4 jaar oud. Deze gaat op slot.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True