Toon posts:

+2 posts gemakkelijk bekijken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bij dit artikel zijn 4 +2s. De eerste 2 heb ik op de 1e pagina gevonden, hoe vind de overige twee gemakkelijk? Ik voel er weinig voor 58 pagina's door te bladeren...

reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:04

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Bij je voorkeuren heb je onder het hoofdstukje Reacties de optie Threadlimiet. Zelf heb ik die bijvoorbeeld op 500 staan, waardoor het aantal pages al verminderd naar 5.

Hierbij neem ik aan dat je al wel weet dat je op reactieniveau kunt filteren door op het blokje van het gewenste niveau te klikken.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 18:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Probleem is dat als je de reactielimiet zo hoog zet dat artikelen op mobiel trager worden :(

De overige 2 gemakkelijk vinden lukt dan ook niet.

dit zijn ze trouwens alle 4:
Kalief in 'reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas'
Wilbert de Vries in 'reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas'
stevens20 in 'reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas'
Mastermind in 'reviews: Tweakers speelt voor Sinterklaas'

[ Voor 71% gewijzigd door _David_ op 05-12-2014 12:19 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
teacup schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:14:
Bij je voorkeuren heb je onder het hoofdstukje Reacties de optie Threadlimiet. Zelf heb ik die bijvoorbeeld op 500 staan, waardoor het aantal pages al verminderd naar 5.

Hierbij neem ik aan dat je al wel weet dat je op reactieniveau kunt filteren door op het blokje van het gewenste niveau te klikken.
Daar voor moet je ingelogd zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Probleem is dat als je de reactielimiet zo hoog zet dat artikelen op mobiel trager worden
Mijn mobiele sessies behoren daarom gelukkig bij mij tot een minderheid ;). Zo'n topic met een paar duizend reacties komt gelukkig niet zoveel voor. Maar ik begrijp wat je bedoelt.

Met de gemiddelde topic met 100-150 reacties voorkom ik zo meerdere pages, wat mijn eigenlijke drijfveer is voor die 500.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Daar voor moet je ingelogd zijn?
Ja, het slaat terug op je gebruikers omgeving. Met de reactie van _David_ in het achterhoofd: kijk wat voor je werkt. 500 is geen wet van Meden en Perzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 16:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Na de release van de huidige development iteratie zul je threads kunnen sorteren op kwaliteit. +2 en +3 reacties komen dan vanzelf naar boven drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:58:
Na de release van de huidige development iteratie zul je threads kunnen sorteren op kwaliteit. +2 en +3 reacties komen dan vanzelf naar boven drijven.
Wordt de kwaliteit bepaald door de toppost van de thread of het gemiddelde van de thread?
Pagina: 1