• .Niek.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-01 21:28
hallo allemaal,

Ik zit enorm te twijfelen tussen de goedkope gopro 2014 variant en de 50 euro duurdere sony hdr as20,
Het voordeel van de sony is dat hij wifi heeft, dit heeft de gopro dan weer niet.
Ik wil de camera gaan gebruiken voor: onder de helikopter en voor longboarden, in de zomer wil ik er mee gaan surfen. de beeldkwaliteit vind ik erg belangrijk, ik hoorde dat de gopro het een stuk minder goed doet in weinig licht, hier heeft de sony dan weer geen last van....

ik hoor graag welke jullie mij aanraden.

Groetjes, Niek

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Wil je kunnen zien wat die helicopter opneemt? Dan de sony nemen.

Andere mounts zijn wel wat lastig voor niet-go-pro camera's, omdat veel creatieve mounts een go pro aansluiting hebben ipv een statiefboutje. Ze zijn er wel, maar als je ze niet kan vinden kun je ook een mount kopen voor gopro en dan met een 3d printer een tussenstukje of ombouw-stukje printen (zie hieronder) of er 1 scoren op ebay: http://www.ebay.com/itm/2...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Afbeeldingslocatie: https://thingiverse-production.s3.amazonaws.com/renders/52/72/bf/ff/88/3_preview_featured.jpg

• .Niek.
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-01 21:28
bedankt voor je reactie dragon2!!

Iemand nog ervaringen met de gopro??

• 123RR
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik twijfel ook tussen de twee modellen. Prijsverschil is nu nog maar 25euro in het voordeel van de GoPro.

Welke is beter? Hij wordt voornamelijk gebruikt voor wintersport, eventueel op de mountainbike, motor of als dashcam.

sorry voor het kapen je topic, wel gratis schopje ;)

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:09
dragon2 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 12:46:
Wil je kunnen zien wat die helicopter opneemt? Dan de sony nemen.
Als je denkt dat je daar de wi-fi verbinding voor kan gebruiken heb je het flink mis. Verbinding is veel te langzaam (1 a 2 seconden vertraging). En bereik is ook echt veel te laag om nuttig te zijn.