Toon posts:

2 verschillende Network Services

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb 2 verschillende Network Services in mijn (?) systeem staan. Normaal gesproken is dat een Built In acount zonder wachtwoord, maar ik heb er dus nu ook een met wachtwoord. Systeem is pas in juni geinstalleerd en ik heb geen zin om alles opnieuw te installeren. Ik weet niet waar het vandaan komt.

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Wat bedoel je met Network service? Vast niet webserver/mailserver/etc. Een extra user account? Welke dan? Wanneer aangemaakt?

Je geeft erg weinig info. Ik weet niets eens welk OS je gebruikt of wat je hebt geprobeerd om er achter te komen waar de account voor wordt gebruikt. Zonder dergelijke info kunnen we natuurlijk niets.

Geef ajb even veel meer info over hoe en wat: zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

offtopic:
Account zonder wachtwoord en geen recente backup? Misschien wil je je eerst zorgen gaan maken over je beveiliging en backupschema :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het toch over windows-clients?
hier

Maar aangezien ik dus ene met een wachtwoord heb is het dus niet die.
Sommige services draaien vanuit een network service met wachtwoord en andere weer niet, zo krijg ik bv windows firewall niet aan de praat.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 11:27 . Reden: link werkte niet plus extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 11:18:
We hebben het toch over windows-clients?
hier

Maar aangezien ik dus ene met een wachtwoord heb is het dus niet die.
Sommige services draaien vanuit een network service met wachtwoord en andere weer niet, zo krijg ik bv windows firewall niet aan de praat.
Natuurlijk hebben we het hier over Windows Clients, maar we kunnen in onze glazen bol natuurlijk niet zien of het gaat over : Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 Technical Preview of nog een andere (lees: oudere) versie.. :+

Misschien dat jij je TS even kunt aanvullen met wat meer informatie :
  • Om welke services gaat het?
  • Wat vertellen de zoekmachines als je die namen gaat opzoeken?
  • Sinds wanneer heb je dit probleem?
  • Heb je mischien foute software geinstalleerd dit dit probleem veroorzaakt zou kunnen hebben?