Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:31
mijn zakelijke iPhone 4S wordt vervangen. Nu heb ik de keuze tussen een 5 met 32 Gb of een 5s met 16 Gb

ik heb met beide geen ervaring, wel met het feit dat 16 Gb erg krap is (Apps, Muziek, Foto's)
Beide zijn een vooruitgang t.o.v. een 4s
De 5s is iets sneller, betere camera en iets betere accu, en een vingerscanner.

ik weet dus niet welke de betere keuze is, omdat ik mij weinig kan voorstellen bij de voordelen van de 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

En je vraag is....? :) Je geeft nl zelf al aan wat de 5s biedt tov de 5 :)
Als je nu al merkt dat 16GB te weinig is, dan lijkt het (althans..zo komt het op mij over) dat je keuze naar de 32Gb versie moet gaan. Dàt lijkt voor jou belangrijker te zijn.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 20:05

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat betreft de vingerafdrukscanner, ik zou zelf geen telefoon meer zonder willen, het biedt net dat stukje extra gebruiksgemak waar ik niet meer zonder wil.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
mijn vraag is of de 5s door de voor mij onbekende vernieuwingen (snelheid, verschil in IQ, scanner) echt meerwaarde biedt. Ik kan mij er weinig bij voorstellen. Is de 5s echt zo veel beter dat hij het gemak van extra 16 GB kan doen verbleken?

[ Voor 5% gewijzigd door 107mb op 05-12-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Laatst online: 20:05

TTLCrazy

Listen to Frankie

Dat is natuurlijk moeilijk om voor iemand anders in te vullen. Ik heb zelf een 5s met 32GB en vind 16GB ook te krap, dus tja.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

De vraag die je eigenlijk jezelf moet stellen is: waar heb ik meer behoefte aan? Is dat opslag (32GB tov 16GB) of die 'extra' functies. Wat is de de dooslaggevende factor?

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 632151

Ik heb zelf de iPhone 5S 32GB, maar zoals TTLCrazy al zei, de vingerafdrukscanner biedt net dat extra gebruiksgemak wat toch wel heel fijn is. Het klinkt wel een beetje raar dat iets zoals een vingerafdrukscanner waarmee je je telefoon unlockt toch wel heel fijn kan zijn.

Wat betreft jouw situatie, zou ik voor de meer opslag ruimte kiezen. Dus de iPhone 5 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
Gewoon voor 5S gaan, minder opslag maar dat red je wel (updaten via iTunes is sowieso slimmer).

Namelijk, volgende jaar komt de laatste update van iOS9 voor de 5 uit, terwijl de 5S nog op iOS10 kan rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Misschien kan je ook de vraag stellen of het handiger is om meer te gaan kijken naar Cloud-diensten als je nu al bij 16GB krap zit.
Je zou ook een NAS kunnen overwegen als alternatief voor de Cloud.

De iPhone 5S heeft 802.11ac, 4G, etc. Dus streamen is anno 2014/2015 'geen probleem'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online
IPhone 5S heeft geen wifi AC, dat is pas vanaf 6 zo.

Echter voor een smartphone maakt het er bar weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
het gaat de 5s worden. De nieuwere opties en het langer kunnen updaten van IOS geven de doorslag!
Pagina: 1