Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

ik heb een probleem denk ik.
ik had een office 2013 versie die het deed, maar nu vraagt die om een nieuw productcode,
dus heb ik via surfspot een 1 jaar lisencie gekocht, maar nu krijg ik nog steeds de melding dat ik nog 1 dag heb om de product code te veranderen.
als ik in word bijvoorbeeld bij account kijken en naar meer informatie staat dat het product geactivieerd is maar er onder staat dat er een activiation is required. in geel gemankeerd.
dit lijkt me erg twee strijdig. ik ben benieuwd of iemand weet hoe ik het nu moet oplossen,
en ik ben benieuwd of ik morgen office wel kan gebruiken.

het gaat om mircosoft office 2013 proffesioneel plus
ik heb windows 8.1 64 bit
ik heb al tot twee keer toe office gedeinstaleerd en weer geinstaleerd, maar lost niks op.

zie graag julllie meiningen tegemoed,

Groetjes
Saskia

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
ik had een office 2013 versie die het deed, maar nu vraagt die om een nieuw productcode,
dus heb ik via surfspot een 1 jaar lisencie gekocht
Edit :

Je verhaal is nogal vaag, begrijp ik het zo goed :
  • Je had een Office 2013 licentie , maar die vraagt om een nieuwe code (wat al vreemd is , alleen office 365 is in abonnementsvorm)
  • Je hebt dus via surfspot een nieuwe licentie gekocht en deze gekoppeld aan je Office 2013
  • Je office geeft aan dat er alsnog een activatie nodig is ?
Was de eerste licentie misschien illegaal ? Niet iedereen koopt namelijk zomaar een pro plus licentie van ca €300

[ Voor 63% gewijzigd door ImNotnoa op 05-12-2014 10:18 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-07 21:50

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen idee wat MS Office activatie met Windows OS te maken heeft, dus ik tik 'm even naar het juiste forum. WOS -> CSA.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-07 21:08
@ Imnoa: Via Surfspot kunnen scholieren en studenten veel software met korting kopen:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/33775437/Surfspot%20Office%202013.JPG

Saskia, had je voorheen ook de Professional Plus 2013 variant? En, inderdaad, was dat een illegale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:54
Via surfspot koop je een licence voor 1 jaar.