Beide iphones gaan over als 1 van ons gebeld wordt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvano91
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-02-2022
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, ik en mijn vriendin hebben beide een Iphone 5 we gebruiken dezelfde apple ID. Als 1 van ons gebeld wordt gaan beide toestellen over. Wie weet hoe ik dit uit kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Elk een ander AppleID nemen?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sschalkwijk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-05 16:49
Waarschijnlijk zitten ze allebei op de nieuwste versie van iOs en wordt dit getriggerd door handsoff of continuity.
Wellicht is er een mogelijkheid om dit uit te zetten. Anders heb je de volgende opties:
- Bluetooth op 1 van de toestellen uitzetten
- Wi-Fi op 1 van de toestellen uitzetten
- Zoals hierboven vermeld, beide een ander appleID nemen. (raad ik ook aan ivm met iMessage ect..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:34
Staat bij de instellingen van Facetime: iPhone Cellular calls (schuifje uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bij Apple in de FAQ:
Kan ik mijn Apple ID met iemand anders delen?

U mag de accountgegevens van uw Apple ID met niemand delen. Iedereen moet een eigen Apple ID hebben.
Kortom, je mag dat apple-id niet delen.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-03 01:07
Silvano91 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 09:36:
Hallo,

Ik heb het volgende probleem, ik en mijn vriendin hebben beide een Iphone 5 we gebruiken dezelfde apple ID. Als 1 van ons gebeld wordt gaan beide toestellen over. Wie weet hoe ik dit uit kan zetten ?
Waarom in godsnaam? Dit is gewoon vragen om problemen. Hetzelfde als beide dezelfde 06 nummer via duosim en dan zeggen dat beide telefoons soms overgaan. Gebruik gewoon beide een aparte Apple ID, echt zo moeilijk is het niet en je hebt 0 voordelen om beide 1 Apple ID te gebruiken, alleen nadelen.

Doe je het om apps van elkaar te downloaden dan kan je ook gewoon inloggen in de AppStore met desbetreffende Apple ID en zo de apps downloaden, of gebruik maken van Family Share. Je hoeft echt niet gelijk de hele telefoon te koppelen aan die Apple ID.

Gebruik beide aparte Apple ID's en je lost dit en vele andere toekomstige problemen op.

[ Voor 21% gewijzigd door ASNNetworks op 05-12-2014 14:59 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vj_slof
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-05 16:30
ja wat hierboven staat

Als het is om aangekochte apps te delen met elkaar is het handiger om ieder z'n eigen apple-id te nemen en via Delen met gezin/Family Sharing de apps samen te delen.

https://www.apple.com/nl/ios/whats-new/family-sharing/

[ Voor 7% gewijzigd door vj_slof op 05-12-2014 15:00 ]

Pagina: 1