Toon posts:

Onderzoek naar bioscoopbezoek

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met een opdracht voor school over bioscoopbezoek. Zouden jullie mij willen helpen door deze enquête in te vullen?
*snip*
Ik heb als populatie: 'Nederlandse filmbezoeker' en heb dus zoveel mogelijk ingevulde enquêtes nodig vanuit heel Nederland: zouden jullie deze link zoveel mogelijk willen delen zodat ik zoveel mogelijk respons kan krijgen? Alvast ontzettend bedankt!
ps. Toevallig zag ik net dat er al een soortgelijke vraag op dit forum staat, maar ik hoop dat jullie mij ook willen helpen..! :)

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 05-12-2014 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:01
Ik heb hem ingevuld, maar volgens mij moet je toestemming krijgen van een moderator voordat je een enquête mag plaatsen :)

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Ingevuld, succes met je opdracht

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh dat wist ik niet! Aan wie kan ik toestemming vragen..? Of moet ik dat dan via de mail doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De moderators/admin aan wie je toestemming kan vragen staan rechtsbovenaan de topiclijst van het forum waarin je de enquête wil plaatsen. Totdat je toestemming van hen hebt gaat dit topic even dicht. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.