Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en voor school werken. Voor school werken houdt in: internetten, word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 900 euro, ik wil nu een systeem zonder GPU kopen en later, als ik wat meer geld heb deze erbij kopen. Dit is inclusief verzendkosten. De pc wil ik graag zelf bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb op dit moment geen speciale wensen behalve het blauw/zwarte thema.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb over het algemeen geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet heel veel uit. Geluid ook niet(zolang het maar geen opstijgend vliegtuig is).
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan de CPU te overklokken(geen K series). De GPU in de toekomst misschien wel.
Ik heb de randapperatuur al (Scherm, Muis, Toetsenbord, Boxen). Dus dat hoeft er niet bij. Gewoon alleen de PC zelf
.
Ook ben ik van plan om nu het hele systeem zonder GPU te kopen, gewoon omdat ik daar nog niet genoeg geld voor heb, en wel aan een upgrade toe ben. Ik ben van plan om een r9 290 of een GTX 970 te kopen (meer advies hierover graag).
Ook vraag ik me af of een AMD FX 6300 goed meekomt in dagelijkse taken (internet, word). Vandaar ook mijn keuze voor de I5 4460.
Laat me weten wat jullie ervan vinden!
Gamen en voor school werken. Voor school werken houdt in: internetten, word.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 900 euro, ik wil nu een systeem zonder GPU kopen en later, als ik wat meer geld heb deze erbij kopen. Dit is inclusief verzendkosten. De pc wil ik graag zelf bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb op dit moment geen speciale wensen behalve het blauw/zwarte thema.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb over het algemeen geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet heel veel uit. Geluid ook niet(zolang het maar geen opstijgend vliegtuig is).
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan de CPU te overklokken(geen K series). De GPU in de toekomst misschien wel.
Ik heb de randapperatuur al (Scherm, Muis, Toetsenbord, Boxen). Dus dat hoeft er niet bij. Gewoon alleen de PC zelf
Ook ben ik van plan om nu het hele systeem zonder GPU te kopen, gewoon omdat ik daar nog niet genoeg geld voor heb, en wel aan een upgrade toe ben. Ik ben van plan om een r9 290 of een GTX 970 te kopen (meer advies hierover graag).
Ook vraag ik me af of een AMD FX 6300 goed meekomt in dagelijkse taken (internet, word). Vandaar ook mijn keuze voor de I5 4460.
Laat me weten wat jullie ervan vinden!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | NZXT Source 340 Zwart Window | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Cooler Master Seidon 120V Ver.2 | € 40,95 | € 40,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX316C10FK2/8 | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 530,25 | |
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 22:38 ]