Hallo allemaal,
Ik heb wat componenten samengezet voor mijn eerste built die ik zelf ga bouwen. Ik heb al eerder componenten samengesteld, maar heb deze toen in elkaar laten zetten door een bedrijf. Deze keer wil ik echter graag zelf de pc in elkaar zetten.
Hier zijn de componenten:
gallery: Greacus
Ik ga de pc voornamelijk voor gaming gebruiken maar ook voor 3d, video en audio editting. In de lijst hierboven staat echter nog geen videokaart... Zie vraag 4 hieronder
Nu heb ik meerdere vragen:
1. Zijn deze onderdelen allen compatibel?
2. Is de voeding goed genoeg als ik misschien later nog uit wil breiden met een extra videokaart?
3. Zouden jullie voor bepaalde onderdelen andere kiezen dan die ik geselecteerd heb?
4. Ik wil graag een GTX 970, maar ben er nog niet over uit welke precies... welke stellen jullie voor?
Ik heb een lange tijd reviews gelezen en gekeken op youtube en denk dat ik wel een redelijke built heb samengesteld hier. Hoop dat jullie me kunnen helpen met de puntjes op de i te zetten
Met vriendelijke groeten en alvast bedankt,
Greacus
PS. Ik denk dat ik voor de SSD toch een van 250gb kies om kosten te besparen.
Ik heb wat componenten samengezet voor mijn eerste built die ik zelf ga bouwen. Ik heb al eerder componenten samengesteld, maar heb deze toen in elkaar laten zetten door een bedrijf. Deze keer wil ik echter graag zelf de pc in elkaar zetten.
Hier zijn de componenten:
gallery: Greacus
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 310,99 | € 310,99 |
| 1 | MSI Z97 GAMING 5 | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,- | € 70,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,29 | € 89,29 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,50 | € 24,50 |
| 1 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 | € 148,08 | € 148,08 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Corsair CX600M | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 500GB | € 200,95 | € 200,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.047,76 | |
Ik ga de pc voornamelijk voor gaming gebruiken maar ook voor 3d, video en audio editting. In de lijst hierboven staat echter nog geen videokaart... Zie vraag 4 hieronder
Nu heb ik meerdere vragen:
1. Zijn deze onderdelen allen compatibel?
2. Is de voeding goed genoeg als ik misschien later nog uit wil breiden met een extra videokaart?
3. Zouden jullie voor bepaalde onderdelen andere kiezen dan die ik geselecteerd heb?
4. Ik wil graag een GTX 970, maar ben er nog niet over uit welke precies... welke stellen jullie voor?
Ik heb een lange tijd reviews gelezen en gekeken op youtube en denk dat ik wel een redelijke built heb samengesteld hier. Hoop dat jullie me kunnen helpen met de puntjes op de i te zetten
Met vriendelijke groeten en alvast bedankt,
Greacus
PS. Ik denk dat ik voor de SSD toch een van 250gb kies om kosten te besparen.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 21:09 ]