There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
bij de bart shit zit ie volgens mij in een of ander multipakc voor 50 piek ofzo samen met 2 andere
kijk daar eens, ik weet dat ie in een multipack zit
kijk daar eens, ik weet dat ie in een multipack zit
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Oke, ga daar morgen eerst maar eens langs
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
Verwijderd
Ik hoop dat je nog een 486 hebt staan 
anders gaat het veels te snel (vooral het scrollen)
maar voor de rest... het spel is zeker z'n geld waard (niet dat het veel meer kost
anders gaat het veels te snel (vooral het scrollen)
maar voor de rest... het spel is zeker z'n geld waard (niet dat het veel meer kost
Verwijderd
Cool, een X-Com fan
Heb alle versies van Ufo Enemy Unknown/ X-Com Earth Defense. Een van de beste games allertijden. Kijk anders eens bij elcheapo.nl of bij Ibazar.nl/2ehands.nl/marktplaats.nl
--------------------
http://www.gamers.nl
--------------------
http://www.gamers.nl
Verwijderd
idd... het klinkt zo brak op "moderne" kaartjesook zo'n oude ISA geluidskaart is geen overbodige luxe
Ik heb hier geen problemen (behalve dat de UFOs ietsjes te sterk wordenOp woensdag 13 juni 2001 22:29 schreef Silacoid het volgende:
offtopic:
krijgen jullie btw apocalypse aan de praat met jullie huidige pc's?
Verwijderd
En Genesis... dat zag er zo goed uitOp woensdag 13 juni 2001 23:13 schreef Maiar het volgende:
X-com kicks ass
jammer dat Freedom Ridge niet doorgaat
Verwijderd
Dat spel is echt fucking bruut, ik heb hem ook nog liggen, alleen toen ik hem uitspeelde vondt ik het wat jammer, alleen maar een lame ding wat je verrot moest schieten 
Maar spel was zeer bruut.
Ook lachen was cheaten met een hex-editor, lachen man, alleen hij liep toen steeds vast
Maar spel was zeer bruut.
Ook lachen was cheaten met een hex-editor, lachen man, alleen hij liep toen steeds vast
Verwijderd
Hij kickt me eruit voordat de GUI kan laden, gebeurt in een paar ms, dus ik kan geen foutmelding lezen. Probleem had ik zowel op m'n P3-500 als op m'n P2-400, enige overeenkomst was het merk Gigabyte als moederbordfabrikant en Windows 98. Heb 't nog niet met m'n TB 1GHz geprobeerd, zal ik ook nog eens doen...Op woensdag 13 juni 2001 22:34 schreef Terr het volgende:
[..]
idd... het klinkt zo brak op "moderne" kaartjes
[..]
Ik heb hier geen problemen (behalve dat de UFOs ietsjes te sterk worden), wat is er mis bij jou?
Verwijderd
Ik heb een Duron 800, KT7 moederboard en daar werkt het onder Win98 zonder problemen... hopelijk heb je wat meer succes op je 1GHzOp donderdag 14 juni 2001 00:16 schreef Silacoid het volgende:
[..]
Hij kickt me eruit voordat de GUI kan laden, gebeurt in een paar ms, dus ik kan geen foutmelding lezen. Probleem had ik zowel op m'n P3-500 als op m'n P2-400, enige overeenkomst was het merk Gigabyte als moederbordfabrikant en Windows 98. Heb 't nog niet met m'n TB 1GHz geprobeerd, zal ik ook nog eens doen...
owja... heb je het ook al geprobeerd in "real DOS"?
of als je het start in een DOS box kan je de error waarschijnlijk wel lezen
Verwijderd
ja vooral geprobeert in real-mode, nadat ik in windows niet veel te weten kwam...
ik herinner me nu weer dat het een probleem was met EMM386, dat niet geladen mocht zijn ofzo, maar het SB-emulatieproggie van mijn Live had dat nodig...
Ik heb nu een Terratec EWX24/96, heerlijke geluidskaart, alleen in principe nog erger dan de SB Live qua DOS-toepassingen, omdat er geen emulator is. Eens zien of ik die Crystal op m'n VIA Chipset aan de praat krijg, die heeft wel een soort van SB-emu
Maar eerst maar eens ff m'n tentamenweek maken
ik herinner me nu weer dat het een probleem was met EMM386, dat niet geladen mocht zijn ofzo, maar het SB-emulatieproggie van mijn Live had dat nodig...
Ik heb nu een Terratec EWX24/96, heerlijke geluidskaart, alleen in principe nog erger dan de SB Live qua DOS-toepassingen, omdat er geen emulator is. Eens zien of ik die Crystal op m'n VIA Chipset aan de praat krijg, die heeft wel een soort van SB-emu
Maar eerst maar eens ff m'n tentamenweek maken
Verwijderd
je kunt hem voor 11,95 bij de V7D halen heb ik ook gedaan , allen wel irri dat je ierdere keer en cd-key uit de handleiding moet opzoeken bij het opstarten
Verwijderd
Ik heb ook een SB Live en EMM386 geladen... maar wel zonder EMS, misschien kan het daar aan liggenOp donderdag 14 juni 2001 13:41 schreef Silacoid het volgende:
Pagina: 1