Got a lotta living to do.
Ook al eens gezocht op internet wat de oplossing zou kunnen zijn?
Kortom, meer info maakt het iets makkelijker.
Nee, een Asus RTAC68U. Net als de vorige die defect is gegaan.Speedmaster schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:36:
Mijn glazen bol zegt dat je een Zyxel heb...of toch een Ubee..nee een Experiabox.
Ook al eens gezocht op internet wat de oplossing zou kunnen zijn?
Kortom, meer info maakt het iets makkelijker.
Hoe verwijder ik de verbinding?jopie schreef op donderdag 04 december 2014 @ 20:37:
Volgens mij moet je op de laptop de verbinding verwijderen en dan opnieuw aanmaken, dan vraagt ie weer om je wachtwoord.
Het eerste resultaat en ook het meest dichtgedrukte resultaat is:
http://windows.microsoft....wireless-network-profiles
[ Voor 55% gewijzigd door johnkeates op 04-12-2014 20:45 ]
En lees hoe je kan in loggen op je router om het wachtwoord te vinden of te wijzigen.
http://www.manualslib.com/manual/594320/Asus-Rt-Ac68u.html
Meer inzet is welkom
[ Voor 17% gewijzigd door Sillycious op 04-12-2014 21:04 ]
Verwijderd
En wellicht werkt rechter muisknop op desbetreffende verbinding ook..
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 21:28 ]
• Windows + R
• cmd
• netsh wlan delete profile name=*
• Enter
Bam! Al je draadloze netwerken zijn nu foetsie.
[ Voor 3% gewijzigd door Puch-Maxi op 04-12-2014 22:05 ]
My favorite programming language is solder.
Betroffen netwerk met rechts aanklikken, dan verschijnt de optie "Dit netwerk niet onthouden".
Het rechtsklik menuutje verschijnt alleen voor netwerken waar al ooit verbinding mee gemaakt is.
Anders gewoon proberen verbinding te maken, want in principe zou de vraag voor een wachtwoord automatisch moeten verschijnen als er nog nooit een verbinding met het netwerk is geweest.
Werkt dat niet, dan de "radicale" methode van Puch-Maxi.
[ Voor 32% gewijzigd door Masimo op 04-12-2014 22:09 ]
Vreemd genoeg krijg ik geen opties te zien als ik rechtsklik op mijn netwerk.Masimo schreef op donderdag 04 december 2014 @ 22:04:
W8.1: In de desktop-modus, met links op het netwerk-icon rechtsonder in je systeemvak klikken. Dan opent de lijst met netwerken.
Betroffen netwerk met rechts aanklikken, dan verschijnt de optie "Dit netwerk niet onthouden".
Het rechtsklik menuutje verschijnt alleen voor netwerken waar al ooit verbinding mee gemaakt is.
Anders gewoon proberen verbinding te maken, want in principe zou de vraag voor een wachtwoord automatisch moeten verschijnen als er nog nooit een verbinding met het netwerk is geweest.
Werkt dat niet, dan de "radicale" methode van Puch-Maxi.
Ik denk dat ik de radicale methode ga doen..... Anders morgen de plaatselijke computer dokter raadplegen.
Ik vond dit nog op Internet. Een reset van de embedded controller:
HP Tech support just walked me through fixing this problem.
1. remove battery and unplug power supply
2. press and hold power on button for 30 seconds
3. leave battery out but plug power supply back in
4. press power on button and then tap on the f10 key immediately (a number of times)
5. the bios setup menu appears
6. select reset defaults
7. select save and exit
System boots and the wifi key turns from orange to blue
Misschien is het handig om even de faq door te lezen, zoals eerder vermeld apprecieren we het als je steeds zoveel mogelijk informatie geeft en ook eens zelf wat opzoekt, zo kunnen wij je beter verderhelpen.
On topic:
Zoals hierboven vermeld kijk eens bij apparaatbeheer of je wlan driver geinstalleerd is, indien niet download ze van de site van hp
Nog maar juist is relatief, Sillycious (2006) is toch al 6 jaar langer geregistreerd dan YassinIT (2012). Gefeliciteerd met je tweejarige lidmaatschap sinds op de kop af vandaagYassinIT schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:56:
Ik zie dat je nog maar juist geregistreerd bent op Tweakers
Misschien is het handig om even de faq door te lezen, zoals eerder vermeld apprecieren we het als je steeds zoveel mogelijk informatie geeft en ook eens zelf wat opzoekt, zo kunnen wij je beter verderhelpen.
On topic:
Zoals hierboven vermeld kijk eens bij apparaatbeheer of je wlan driver geinstalleerd is, indien niet download ze van de site van hp
[ Voor 5% gewijzigd door Puch-Maxi op 05-12-2014 22:21 ]
My favorite programming language is solder.
*Big smile*Puch-Maxi schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 22:19:
[...]
Nog maar juist is relatief, Sillycious (2006) is toch al 6 jaar langer geregistreerd dan YassinIT (2012). Gefeliciteerd met je tweejarige lidmaatschap sinds op de kop af vandaag.
Ik zie dat jij niet goed gekeken hebt op mijn profiel.YassinIT schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 18:56:
Ik zie dat je nog maar juist geregistreerd bent op Tweakers
On topic:
Ik vond de vraag persoonlijk wel heel kort gesteld vandaar de opmerking, je eerste post had naar mijn mening geen eigen inbreng het was nogal kort door de bocht uitgelegd en het leek ook alsof je zelf niets had gegoogled..
Allesinds ben blij voor jou dat je het probleem hebt gevonden.