Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies bij keuze 2 Asus laptops

Pagina: 1
Acties:

• JSA
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-01-2023
Wie kan mij een aankoopadvies / tips / ervaring met deze series / etc geven vwb de keuze uit onderstaande 2 laptops?

Bedoeling is om er naderhand een SSD in te laten plaatsen. Zijn deze er overigens geschikt voor?

Verder gebruik ik mijn laptop hoofdzakelijk voor internet - office-filmpjes kijken en staat de laptop vaak de hele avond aan op tafel.

Huidige laptop is een HP G62 / i3-330M - 2.13Ghz-4MB
Ik wil er dus op vooruit gaan in alles voor de komende jaren.

Bedankt alvast voor een eerlijk en objectief advies.

A: pricewatch: Asus X750LN-TY111H - Intel Core i7-4510U - - 2Ghz - 6MB - 1600x900 (WXGA++) - GeForce GT840M

B: pricewatch: Asus R751LB-T4021H - Intel Core i5-4200U - 1.6 GHz - 8 MB - Full HD - GeForce GT740M

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-11 00:30

MrDrako

nep ict'er

Tja lastig, alleen internet/office/filmpjes heb je de I7 opzich niet nodig, maar is het full hd paneel van de onderste opzich wel leuk. Net wat meer ruimte op je scherm, en alles is iets scherper.

• JSA
Merk je in de praktijk ook verschil tussen deze laptops zoals ik ze ga gebruiken en als ze zijn voorzien van een SSD? Een full HD geeft mooier beeld ook?

Verwijderd

Full HD is uiteraard mooier beeld.

Maar volgens mij heb je inmiddels, ook in je vorige topic, al zat advies gehad.
Het is aan jou om te kiezen. ;)

• JSA
Maakt het qua serie nog wat uit? Iedereen hoor je bijv over de N serie jubelen maar ik lees nergens iets over deze 2 series....

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Waarom ga je dan niet voor de n serie ?
Zou zelf nooit voor een laptop gaan die bijna een jaar oud is en waar weinig tot geen reviews over te vinden zijn.

En de specificaties zijn wel oké, voldoende voor Office en internetten.

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

• JSA
Qua prijs is zo'n N serie veel duurder helaas.. Ik wil er ook nog een SSD in zetten. Als bouwkwaliteit hetzelfde is van alle Asus series dan mag het geen probleem zijn denk ik?
Pagina: 1