Ik heb al gekeken met de search maar kan geen bevredigend antwoord vinden. Is dit nu mogelijk met een powerleap NEO 370 ?
Ligt eraan welke stepping celeron het is want ze kunnen niet allemaal dual draaien.
Alle proemn in n drek
een nieuwe celeronII die je bij www.eynstein.nl kan kopen ?
want een dual CeleronII-633 op 950Mhz is wel leuk natuurlijk...kost dan maar 450 piek in totaal voor een upgrade vanaf een dual 400 nu.
Ik draai nu een single 633@950 bij mijn huisgenoot(Abit BX6 R2)...en dat was een makkie
want een dual CeleronII-633 op 950Mhz is wel leuk natuurlijk...kost dan maar 450 piek in totaal voor een upgrade vanaf een dual 400 nu.
Ik draai nu een single 633@950 bij mijn huisgenoot(Abit BX6 R2)...en dat was een makkie
As far as i know kunnen de Celly-II Procs niet SMP
Verwijderd
Nee, dat kan niet. In de Celeron II is de hardwareondersteuning voor SMP er uit gegooid.
Maar waarom zoveel geld uitgeven aan die stomme dure powerleaps? Koop liever een Duron: dual Celeron performance voor de helft van het geld! (fyi: ik heb lekker allebei, dus ik weet waar ik het over heb)
Maar waarom zoveel geld uitgeven aan die stomme dure powerleaps? Koop liever een Duron: dual Celeron performance voor de helft van het geld! (fyi: ik heb lekker allebei, dus ik weet waar ik het over heb)
Ok bedankt. Dan moet diegene die het wilde maar ff wachten tot de 760MP uit is...
Waarom Powerleap NEO 370 gebruiken als je kan solderen! Dan werkt een CellyII op een LX/ZX/BX mobo.
http://bws.sprintnet.pl/hardware/mainboards/przerobka/r_1stwords.html
http://bws.sprintnet.pl/hardware/mainboards/przerobka/r_1stwords.html
De CeleronII kan inderdaad geen SMP (Intel was zo vriendelijk geweest om de SMP-pin te disablen, omdat ze liever hun duurdere P3's in SMP configuraties zien). Maar de Pentium3 kan dat daarentegen wel.
Met twee neo adapters en twee Pentiums met FSB=100MHz (geen 133, kan de BX op de BP6 niet aan) moet dat theoretisch wel kunnen. Maar dan moet je de BP6 zwaar modificeren (grotere condensatoren, extra voltages, etc...). Een Japanse BP6 freak heeft het uitgebreid beschreven op zijn site.
Als je een BP6 wil, dan moet je natuurlijk ook de BP6.com kennen en diens forum kennen!
Met twee neo adapters en twee Pentiums met FSB=100MHz (geen 133, kan de BX op de BP6 niet aan) moet dat theoretisch wel kunnen. Maar dan moet je de BP6 zwaar modificeren (grotere condensatoren, extra voltages, etc...). Een Japanse BP6 freak heeft het uitgebreid beschreven op zijn site.
Als je een BP6 wil, dan moet je natuurlijk ook de BP6.com kennen en diens forum kennen!
Pagina: 1