Ik serveer Domiticz (Domotica controller applicatie) vanaf mijn Debian server en loop tegen het volgende probleem aan als ik de website bezoek vanaf mijn win 8.1 werkstation:
Chrome Versie 39.0.2171.71 m
Op de een of andere reden deflate mijn Chrome browser gzipped .js bestanden niet:

Zodra ik .gz achter de filename zet wordt het bestandje wel gedownload.
IE Versie 11.0.9600.17416
Terwijl IE er geen problemen mee heeft om de .js.gz bestanden om te zetten in een .js bestand (en daardoor de website ook normaal rendert):

Ik heb:
- Chrome opnieuw geinstalleerd,
- De cache gecleared
- Alle extenties uiteschakeld
Maar dit heeft allemaal niet geholpen.
Als ik verder deze test pagina bezoek geeft hij aan dat de browser gzip encoded content wel ondersteund.
Ik kan dit niet verklaren, het lijkt mij dat dit aan de client ligt en dat ik een van de weinige ben met dit probleem. Kan iemand mij op weg helpen?
Chrome Versie 39.0.2171.71 m
Op de een of andere reden deflate mijn Chrome browser gzipped .js bestanden niet:

Zodra ik .gz achter de filename zet wordt het bestandje wel gedownload.
IE Versie 11.0.9600.17416
Terwijl IE er geen problemen mee heeft om de .js.gz bestanden om te zetten in een .js bestand (en daardoor de website ook normaal rendert):

Ik heb:
- Chrome opnieuw geinstalleerd,
- De cache gecleared
- Alle extenties uiteschakeld
Maar dit heeft allemaal niet geholpen.
Als ik verder deze test pagina bezoek geeft hij aan dat de browser gzip encoded content wel ondersteund.
Ik kan dit niet verklaren, het lijkt mij dat dit aan de client ligt en dat ik een van de weinige ben met dit probleem. Kan iemand mij op weg helpen?