Albumhoezen worden niet getoond bij Spotify op iPhone 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:30
Heren en dames,

Ik ben sinds een paar weken de dolgelukkige eigenaar van een iPhone 6. Daarnaast gebruik ik al jaren Spotify Premium. Wat me nu opvalt is dat als Spotify de tracklist laat zien dat dan linksonder de albumhoes wordt getoond maar tik je daarop dan verschijnt enkel het Apple muziektrack symbool (de muzieknoot)

Ik heb het al in Google gegooid maar kwam niet veel verder ...

iemand hier die het probleem herkent en raad weet? :*)

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Speel je dan iets van je iTunes library?
Volgens mij als Spotify zelf geen albumhoes toont dan toont hij gewoon niets (correct me if I'm wrong..).

Als het een iTunes nummer was, toont hij überhaupt albumhoezen van die nummers?

Zat je op Wi-Fi? Misschien was je verbinding op dat moment langzaam en kon hij niet zo snel de albumhoes erbij zoeken?

Een keer Spotify eraf gooien en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
Nee, vanuit Spotify. Als Spotify de hoes niet toont dan toont hij een muzieknoot, en dat is volgens mij het standaard muziek plaatje van Apple. Als je in de tracklist zit toont hij linksonder wel de hoes, maar bij het uitvergroten gaat het fout. Ik zal Spotify wel eens deïnstalleren en vervolgens opnieuw ... misschien lost dat wat op.

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde "probleem". Heb mijn iphone sinds deze morgen, spotify geïnstalleerd en toont ook geen albumhoezen.

Als je een oplossing hebt gevonden, laat het dan weten aub.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lakigucci
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 12:00
Dit is een bekende bug van Spotify welke normaal voorkomt wanneer je offline nummers beluisterd.
Dus nummers die je naar je telefoon gedownload hebt.

Op het forum van spotify is te lezen dat ze het met de volgende update opgelost denken te hebben.
Zie: https://community.spotify...fline-tracks/idi-p/976689

Als je online nummers beluisterd werkt het meestal wel.

[ Voor 17% gewijzigd door lakigucci op 05-12-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
@lakigucci

Tnx voor de tip, blijkt inderdaad een bekend probleem te zijn. Hoop dat ze snel met een oplossing komen.

Pagina: 1