Dus, ik heb gisteren een nieuwe blogpost gemaakt met daar - een klein beetje opzettelijk om jullie code te testen
- een EN Unicode-karakter erin gestopt, namelijk het registered- en trademark-teken (®™). Ik observeer nu het volgende gedrag:
- De titel rendert correct in de tracker, in de blogpost zelf, in de comments
- De titel rendert gedeeltelijk correct in de <title> van de blogpost, waarbij het registered-teken goed wordt weergegeven maar het trademark-teken als ™
- De titel rendert eveneens verkeerd in 'uit de community' op de frontpage
Ik heb het nog wat vervelender voor jullie gemaakt door een puntkomma direct achter het trademark-teken te zetten. Het lijkt erop dat dat jullie validatie in de war gooit. Dit lijkt dus ook een minor beveiligingslek te kunnen zijn.
- De titel rendert correct in de tracker, in de blogpost zelf, in de comments
- De titel rendert gedeeltelijk correct in de <title> van de blogpost, waarbij het registered-teken goed wordt weergegeven maar het trademark-teken als ™
- De titel rendert eveneens verkeerd in 'uit de community' op de frontpage
Ik heb het nog wat vervelender voor jullie gemaakt door een puntkomma direct achter het trademark-teken te zetten. Het lijkt erop dat dat jullie validatie in de war gooit. Dit lijkt dus ook een minor beveiligingslek te kunnen zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door mux op 04-12-2014 18:18 ]