Specs:
Processor: AMD FX-8320
Moederboard: AsRock 970 Extreme 3
Video kaart: 270X Toxxic OC
En een corsair builder CX750 voor mn powersupply.
RAM: 8Gb Kingston
Cooling: Seidon 120m Watercooling
Ik heb een paar screenshots gemaakt van mijn setup, zodra ik mijn bios afsluit sluit hij af en probeert hij te restarten Heb het geprobeert vanaf 1,35 tot 1,4 volt. Bij 1.4 volt startte hij heel even op en kon ik inloggen, zodra ik prime 95 opstart however, gaat het minder goed en sluit hij weer af.
Hier een paar screenshots van hoe mijn bios is geconfigureerd op mijn OC 4,3 ghz preset, ik wil niet hoger dan 4,3 ghz gaan aangezien dat wss niet zo goed is voor mijn moederboard, heb 4,4 stabiel gehaald met AMD shitsoftware.
Klik op de plaatjes voor de link (obvi) Het is puush dus veilig

Processor: AMD FX-8320
Moederboard: AsRock 970 Extreme 3
Video kaart: 270X Toxxic OC
En een corsair builder CX750 voor mn powersupply.
RAM: 8Gb Kingston
Cooling: Seidon 120m Watercooling
Ik heb een paar screenshots gemaakt van mijn setup, zodra ik mijn bios afsluit sluit hij af en probeert hij te restarten Heb het geprobeert vanaf 1,35 tot 1,4 volt. Bij 1.4 volt startte hij heel even op en kon ik inloggen, zodra ik prime 95 opstart however, gaat het minder goed en sluit hij weer af.
Hier een paar screenshots van hoe mijn bios is geconfigureerd op mijn OC 4,3 ghz preset, ik wil niet hoger dan 4,3 ghz gaan aangezien dat wss niet zo goed is voor mijn moederboard, heb 4,4 stabiel gehaald met AMD shitsoftware.
Klik op de plaatjes voor de link (obvi) Het is puush dus veilig

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2014 18:12 ]