Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Evyd13
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-10 22:34
Momenteel gebruik ik de oortjes die bij mijn telefoon zitten (Galaxy S3) maar ik zoek toch wat beters. Ik luister meestal naar chiptune/edm dus een goede bass is gewild. Ze worden bijna altijd in combinatie met mijn telefoon gebruikt en daarbij is een remote wel erg handig. Zelf heb ik ook een paar gevonden waaronder:

Xiaomi Piston v2
Sennheiser CX 400-II Precision
Nocs NS500
Beyerdynamic DTX 71 iE
Jays a-JAYS One+
Skullcandy Smokin Buds 2
Skullcandy Ink'd 2
Philips SHE9005
JBL E10

Wat raden jullie aan?

[ Voor 7% gewijzigd door Evyd13 op 04-12-2014 18:40 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• davidmol
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-06 09:59
Ik mis de cooler master cm storm resonar in je lijstje:-). Heb ik drie weekjes geleden zelf gekocht, ben er superblij mee. Voor die €40 heb je geen betere naar mijn mening, en ze onderscheiden zich ook door de superieure bas, door de bas schakelaartjes die op elk oortje zitten.
Ik luister thuis vanaf een marantz versterker met drie speakers en subwoofers dus wat geluid betreft ben ik verwend! Ik zou dus zeker de cooler master cm storm resonar overwegen. En als je die niet wilt zou ik voor Xiaomi pistons gaan. Let wel op dat je die bij een goede website bestelt, er is veel namaak in omloop.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik ken de rest van de oordoppen niet maar ben nu zelf al enkele jaren gebruiker van de Sennheiser CX serie. Met name de CX300, CX400, CX300-II heb ik gehad, en momenteel nog steeds gebruike makende van de laatste.

Ik ben hier altijd zeer tevreden over geweest. Voor 30 - 40 euro heb ik gewoon prima degelijke dopjes. Ik luister zelf hardcore/hardstyle en het geluid is me nooit tegen gevallen en klinkt me heerlijk in mijn oren. Wat ik ook een grote plus vind aan de doppen: de pasvorm. Je krijgt drie maten mee dus er zit vast wel wat voor je bij. Ik kan de doppen probleemloos enkele uren inhouden (lees; een treinreis van 2 uur).

Maar ik kan ze niet vergelijken met de rest, dus dat moet je helaas toch zelf beslissen :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.