Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:57
Vanmiddag wilde ik mijn Goolle Nexus 10 voor het eerst rooten. Heb mij goed ingelezen zodat er niks mis zou kunnen gaan. Heb vervolgens deze handleiding,

Stap voor stap doorlopen, alles ging top. Het programma Nexus Root Toolkit v1.9.9 is super duidelijk icm de YouTube handleiding. Alles ging goed, echter na het klikken van unlock bootloader blijft de tablet hangen in de opstartmodus. Ik zie dus continue de 4 ballen er verder gebeurt er niks meer. Heel vaag, want in de handleiding zou je nu gewoon in TWRP moeten komen. Net al tig keer powerknop+volumeknop ingedrukt, dan reset die en gebeurt weer het zelfde. Verder zie ik wel Google staan + het lock icoon dus hij is geunlocked.

Weet iemand nog wat ik kan doen? Kan de tablet ook niet uit krijgen. Heb ik hiermee mijn tablet definitief kapot gemaakt 8)7 :? :X

Bron: handleiding http://www.wugfresh.com/nrt/

• Wackmack
Heb net bv deze video gevonden, how to unbrick your nexus

Echter ik kom maar niet in recovery modus

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 04-12-2014 17:35 ]

• Wackmack
Topic kan dicht, na serieus 30 x het geprobeerd te hebben ging de nexus eindelijk naar de recovery modus.

Edit: Factory reset gedaan, helemaal blij, 5 min verder, start die als nog niet op 8)7

He is alive :+

[ Voor 34% gewijzigd door Wackmack op 04-12-2014 17:41 ]